REPLICA ONLINE CONSTANTA

23° Constanța Mar., 7 Mai 2024
Anul XX Nr. 6722
23° Constanța Marți, 7 Mai 2024 Anul XX Nr. 6722
 

Constănțenii vor putea cumpăra fructe și legume românești la prețul de 1 PET/bucata

Constănțenii vor putea cumpăra fructe și legume românești la prețul de 1 PET/bucata

Replica API 9 noiembrie 2021 | 09:48 1264

Campania Plata cu PET organizată de Carrefour România ajunge din nou în Constanța! Carrefour România a relansat campania Plata cu PET în septembrie și a trecut deja prin 11 orașe, colectând în tot acest timp peste 200.000 de PET-uri în schimbul a peste 60 tone de fructe și legume românești proaspete, provenite de la producătorii locali. În perioada 8-14 noiembrie, campania Plata cu PET se întoarce la malul mării. Constănțenii vor putea plăti chiar cu PET-ul pentru fructe și legume proaspete în hipermaketul situat pe Bulevardul Tomis, la numărul 391.

Clienții Carrefour vor putea, din nou, să se bucure de fructe și legume proaspete, provenite direct de la producători locali, cumpărate chiar cu PET-uri. Mecanismul propus de retailer este similar cu cel din prima ediție din 2019, rapid și la îndemâna oricui: fructele și legumele pot fi achiziționate, la alegere, de la stația special amplasată în hipermarket, la prețul de 1 PET/bucata.

Iar noutățile din acest an sunt date de rPET-ul DORNA, care dublează cantitatea și introducerea voucherului în valoare de 5 lei în aplicația Act For Good, care se va acorda pentru primele 5 PET-uri aduse la stație și poate fi folosit o singură dată, doar pentru achiziționarea fructelor și legumelor. Pe lângă câștigul primit pe loc la stația de colectare, clienții care aduc 20 de PET-uri în decursul celor 7 zile de campanie pot intra în tombola cu premii speciale.

Plata cu PET face parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care include inițiativele de mediu Carrefour România. Programul oferă consumatorilor acțiuni concrete și o infrastructură de obiceiuri mai bune care îi încurajează să adopte comportamente responsabile față de natură, atât la cumpărături, cât și acasă.

Anul acesta, campania se derulează în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Inițiativa se află la a treia ediție și se derulează conform calendarului disponibil aici.

„Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.

„Ne-am alăturat cu entuziasm acestui program deoarece este în linie cu misiunea și viziunea noastră legată de sustenabilitate. Ne bucurăm că astfel extindem parteneriatul nostru cu echipa Carrefour și că putem susține proiecte educaționale pentru un mediu mai curat. Noi decidem, în fiecare zi, ce lăsăm După Noi, iar Plata cu PET este un gest mic ce poate produce o schimbare mare. Doar împreună putem contribui la „O lume fără deșeuri”: astfel de inițiative, care educă și implică direct consumatorii în procesul de colectare separată în vederea reciclării, sunt un exemplu clar de bune practici.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

„Aplaudăm inițiativele care reușesc să transpună în practică principiile economiei circulare și care creează consumatorilor obiceiurile ce stau la baza unui comportament de consum sustenabil. Ne bucurăm să fim parteneri în această campanie, consider că inițiativa Plata cu PET și-a dovedit efectele pozitive în edițiile anterioare – de responsabilizare a consumatorilor, colectare a unor cantități semnificative de plastic și transformarea lor prin reciclare. Prin implicarea Financiar Recycling, ne dorim să contribuim prin servicii de calitate la închiderea acestui lanț, în care consumatori, producători, retaileri, OIREP-uri și colectori avem o misiune comună: o societate responsabilă, în care colectarea separată este un obicei, nu o excepție”, a declarat Gheorghe Bratu, director general Financiar Recycling.

„Ne bucurăm că ne-am alăturat programului Punem Preț pe Plastic al Carrefour România și contribuim la inițiativa Plata cu PET, care susține oamenii în a face alegeri mai responsabile față de natură. Acest parteneriat ne dă șansa să informăm oamenii cu privire la colectarea selectivă și care este impactul adoptării unor obiceiuri mai bune pentru mediul înconjurător.” a declarat Stoyan Tsanev – CEO Recycle International.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212