De ce n-ar da Fenechiu Portul Constanţa pe mâna olandezilor
De ce n-ar da Fenechiu Portul Constanţa pe mâna olandezilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMinistrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat în cadrul unei emisiuni televizate că, din punctul său de vedere, Portul Constanţa nu ar trebui să ajungă sub un management olandez. "Mai bine un parteneriat dintr-o ţară asiatică sau Africa de Sud", a spus Fenechiu, el explicând şi faptul că Portul Constanţa este mai degrabă concurrent cu Portul Rotterdam din Olanda. "Portul Constanţa, pentru Rotterdam, poate devenbi un mare concurent", a spus Fenechiu, la emisiunea Jocuri de Putere de la Realitatea TV.
În cadrul emisiunii, Fenechiu a mai spus că CFR Marfă se va privatiza întrucât şi-a asumat acest proces şi a precizat că doreşte să privatizeze un pachet cât mai mic peste 50%, că se are în vedere ştergerea datoriilor CFR Marfă şi că nu se va vinde infrastructura. "Preţul de 60 de milioane e o evaluare a unor funcţionari. Când aceste datorii sunt şterse, discutăm de o cu totul altă sumă", a spus liberalul.
Fenechiu a precizat că este susţinătorul ideii ca CFR Marfă să rămână o companie de stat însă că în prezent acest lucru nu mai este posibil. Ministrul a relatat că FMI a cerut privatizarea totală a companiei iniţial. "FMI ne-a zis obligatoriu privatizare. Pentru că de prea multe ori au fost minţiţi în sensul în care va fi revigorată vreo companie, au spus ca s-au săturat că de 4 ani sunt minţiţi. Am fost obligaţi să vindem un pachet majoritar. De fapt ni se cerea sa facem privatizare totală", a spus Fenechiu.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News