Dezbatere publică organizată de Primăria Constanța
Dezbatere publică organizată de Primăria Constanța
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Municipiului Constanța organizează la data de 26 februarie a.c. o dezbatere publică cu privire la proiectul de hotărâre privind aprobarea regulamentului de acordare a finanțării nerambursabile pentru proiecte, programe și acțiuni de interes general, din domenii culturale, sportive sau pentru alte categorii, finanțate din bugetul municipiului Constanța. Fiecare participant, la intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente și, după caz, la luarea de cuvânt. Fiecare participant va avea la dispoziție trei minute pentru a-și exprima opinia. Dezbaterea se va încheia în momentul în care toții solicitanții înscriși au luat cuvântul cu referire concretă la proiectul de act normativ în discuție. Întrunirea va avea loc în sala Remus Opreanu a Consiliului Județean Constanța, începând cu ora 12.00.
Diana NEAȚĂ
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News