Două feriboturi revoluționare, date în lucru la Șantierul Naval Damen Mangalia
Două feriboturi revoluționare, date în lucru la Șantierul Naval Damen Mangalia
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDouă feriboturi hidrob RO-RO pentru Seaspan Ferries urmează să fie construite la Șantierul Naval Damen Mangalia. Fiecare dintre cele două nave inovatoare are o lungime de 149 de metri și a fost proiectată astfel încât să permită încărcarea și transportul pe culoare cu o lungime totală de 1.034 metri.
Feriboturile vor fi dotate cu baterii de 2 megawați, dar vor permite inclusiv stocarea a peste 200 mc de gaz natural lichefiat. Cele două nave vor intra în serviciul Seaspan Ferries ca parte a programului de înlocuire a flotei companiei. Navele vor fi clasificate de Bureau Veritas și vor intra în exploatare în 2021, construcția acestora începând la Șantierul Naval Damen Mangalia încă de anul acesta.
Șantierele navale Damen au câștigat oferta de construire a noilor feriboturi datorită reputației excelente, angajamentului față de calitate și datorită infrastructurii dovedite prin ȘAntierul Naval Mangalia. Cele două companii au lucrat îndeaproape pentru a se asigura că noile nave îndeplinesc standardele stricte de siguranță, de performanță și de funcționare necesare pentru a oferi servicii optime clienților companiei Seaspan Ferries.
„Dovedim, o dată în plus, că parteneriatul dintre Damen și România este un succes. Vorbim despre încă un contract cu beneficii multiple pentru cel mai mare șantier din Europa și, implicit, pentru economia româniei. Contractul confirmă încă o dată capacitățile extraordinare de care dispunem în România, precum și calitatea resursei umane înalt calificate de pe șantier. Prin specialiștii din Șantierul Naval de la Mangalia avem capacitatea să construim în România o gamă largă de nave, complexe, de mare capacitate și foarte avansate din punct de vedere tehnologic. România redevine astfel un lider în Europa în construcția navală”, a afirmat Niculae Bădălău, ministrul Economiei.
Harly Penner, director Fleet Engineering and Vessel Development de la Seaspan Ferries, a afirmat la rândul său: „Damen a muncit foarte mult pentru a câștiga acest proiect, iar Seaspan Ferries este încântat să se asocieze cu ei în noul lor șantier din Mangalia, România. Șantierul are o bună reputație pentru calitate și are forța de muncă și infrastructura necesare pentru a construi aceste nave complexe pentru Seaspan Ferries. Damen lucrează îndeaproape cu Seaspan pentru a se asigura că navele își ating capacitățile de top, iar Seaspan Ferries așteaptă cu nerăbdare să colaboreze cu echipa Damen pe acest proiect interesant”.
„Suntem foarte entuziasmați să construim aceste nave hidrid cu două sisteme de propulsie pentru Seaspan Ferries și suntem mândri că un astfel de operator de încredere a decis să aleagă Damen pentru acest proiect. Considerăm că acesta este începutul unui excelent parteneriat, cu un potențial imens pentru viitor”, a adăugat Leo Postma, director de vânzări în Damen.
Navele RO-RO în cifre: lungime: 149 m, culoare de bandă: 1034m, tip: Roll-on/Roll-off; alimentare cu energie: 209 mc stocare gaz natural lichefiat la bord, capacitate baterii 2 MWh, motoare de propulsie, tablouri electrice, depozitare ESS și GNL: furnizate de MAN Energy Solutions, elice de propulsie: furnizate de Schottel Inc.
F.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News