Efectul inflației: Românii cumpără la fel de mult, dar aleg produse mai ieftine
Efectul inflației: Românii cumpără la fel de mult, dar aleg produse mai ieftine
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRomânii merg la discounteri pentru produse mai ieftine, dar tot au cheltuieli cu 7% mai mari față de anul trecut, potrivit economica.net.
Scumpirea produselor a generat numeroase schimbări în obiceiurile de consum. Se aleg produsele mai ieftine, vândute de obicei de discounteri, pentru a nu sacrifica din cantități, scrie stiripesurse.ro.
Este al doilea trimestru consecutiv în care se observă migrarea cumpărătorilor către produse mai ieftine. Se alege mai ieftin în special în cazul produselor nealimentare.
Potrivit GfK, peste 4 din 10 categorii de alimente (excluzând alimentele proaspete și lactatele) și de produse pentru îngrijirea locuinței, precum și jumătate din categoriile de produse de îngrijire personală se confruntă cu fenomenul de migrare a clienților spre produsele mai ieftine.
În categorii precum făină, paștele făinoase, mixurile de bere, capsulele de cafea, dulciurile sau vopseaua de par, românii au migrat către produse mai accesibile ca preț, pentru a nu elimina aceste categorii din coșul de cumpărături.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News