Ele sunt vedetele din România care au intrat în lumea afacerilor și fac bani frumoși
Ele sunt vedetele din România care au intrat în lumea afacerilor și fac bani frumoși
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNu sunt puține vedetele care au decis că deschiderea unei afaceri este o metodă bună de a face mai mulți bani, mai ales că pandemia le-a demonstrat faptul că este bine să aibă și un plan de rezervă. Iată care sunt vedetele care se mândresc cu afaceri de succes!
Bianca Drăgușanu
1. Denisa Tănase
Denisa Tănase a renunțat la muzică și s-a axat pe afacerea sa cu parfumuri, care i-a adus profituri substanțiale. Aceasta a început cu o investiție de 500 de euro, iar timp de 8 luni nu a avut niciun angajat.
Denisa Tănase
Soțul său i-a fost alături de la început și a fost cel care a sfătuit-o să își asume riscuri pentru a avea de câștigat.
2. Bianca Drăgușanu
O altă vedetă care deține diverse afaceri este Bianca Drăgușanu. Aceasta a declarat anul trecut într-o emisiune TV că are de peste 12 ani afacerea cu rochii de mireasă, iar pe lângă asta mai are una cu blănuri și costume de fitness. Sumele pe care le încasează îi permit Biancăi o viață de lux.
3. Florin Ristei
Florin Ristei este artistul care în pandemie și-a deschis un restaurant, împreună cu câțiva prieteni. Acesta a încercat la început să facă ceva mai sofisticat, însă pentru că nu avea atât de mulți clienți s-a decis că este nevoie să schimbe conceptul și să aibă mâncare pe gustul tuturor.
4. Anamaria Prodan
Deși multă lume crede că Anamaria Prodan își câștigă banii doar din fotbal, aceasta a mărturisit de mai multe ori că provin din alte surse, cum ar fi domeniul imobiliar, sportiv, fashion, televiziune și criptomonede.
Pe lângă asta, Anamaria Prodan are o avere considerabilă primită drept moștenire de la mama sa, Ionela Prodan.
5. Andreea Raicu
Andreea Raicu are afaceri atât cu produse de dezvoltare profesională, cât și cu articolele vestimentare. Vedeta și-a lansat un brand de haine, întrucât a vrut să stabilească o diferență între cele două afaceri. Aceasta a mărturisit că totul merge foarte bine, iar în primele 12 ore de la lansare vânzările au fost impresionante, scrie click.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News