ENEL, protejat prin contract de eventualele reclamaţii
ENEL, protejat prin contract de eventualele reclamaţii
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRevoltător:
Revoltător:
Consumatorii de curent electric din judeţul Constanţa se confruntă de ani buni cu o serie de probleme privind calitatea serviciilor oferite de singurul furnizor de energie electrică, dar care par să nu aibă nici o rezolvare "palpabilă". Întreruperi dese, supratensiune, fluctuaţii sunt câteva dintre subiectele reclamaţiilor care asaltează Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Constanţa. "La nivel de judeţ noi am aplicat amenzi şi încă desfăşurăm controale în urma sesizărilor. Ei, prin contract, au un termen de remediere al defecţiunilor de 72 de ore de la producere, de aceea apar aceste nemulţumiri", a declarat directorul CJPC, Dionisie Culeţu. "Noi încercăm, prin consiliere şi sancţiuni să îi impulsionăm să investească în modernizări", a mai completat acesta.
Florin ILIESCU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News