Firma North Star Shipping, ACUZATĂ că a pus ÎN PERICOL VIAȚA întregului ECHIPAJ
Firma North Star Shipping, ACUZATĂ că a pus ÎN PERICOL VIAȚA întregului ECHIPAJ
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestFirma North Star Shipping este acuzată de o parte din membrii echipajului Danube Voyager de faptul că nava a fost adusă forțat din Serbia în România cu toate că la bordul acestea exista un focar de infecție cu COVID-19 și aproape tot echipajul era infectat. Căpitanul navei, Lisovencu Vasile, a decedat la o zi după ce acesta a fost internat de urgență la spitalul din Moldova Nouă, cu toate că avea simptome de COVID din Serbia și a informat managementul de la București continuu asupra agravării și deteriorării stării sale de sănătate.
Viața de navigator nu este una ușoară iar întâmplările petrecute pe nava Danube Voyager exemplifică cel mai bine acest lucru. Iată ce povestește un membru al echipajului, pentru ziarul Replica de Constanța: ”Sunt un membru al echipajului navei Danube Voyage, și doresc să vă informez că în data de 24.11.2020 un grav accident s-a petrecut în Serbia cu nava Danube Voyager aparținând SC North Star Shipping SRL din Constanța care a fost adusă forțat din Serbia în România deși exista un focar de infecție cu COVID 19 astfel încât aproape tot echipajul era infectat, căpitanul navei Lisovencu Vasile decedând la o zi dupa ce acesta a fost internat de urgență la spitalul din Moldova Nouă, cu toate că avea simptome de COVID din Serbia. De asemenea, mijlocul de transport cu care echipajul a călătorit se afla intr-o stare tehnică precară și omologat pentru 8+1 persoane iar în mijlocul de transport erau 11 persoane și probabil au luat contact cu multe alte persoane pe traseu. Deși se știa din Serbia că erau bolnavi cu COVID, echipajul a primit ordine să se întoarca în România bolnavi fiind și punând în pericol întreaga comunitate.”
Reprezentanții firmei North Star Shipping, de negăsit
Pentru a lămuri această situație desprinsă parcă dintr-o carte, reporterii Replica de Constanța au încercat să ia legătura cu reprezentanții firmei North Star Shipping însă aceștia au fost de negăsit. Adrian Mihălcioiu, președintele Sindicatului Liber al Navigatorilor din România, a declarat că, din păcate, nu poate face nimic pentru echipajul navei Danube Voyager pentru că aceștia navigă doar pe Dunăre și nu sunt înscriși în sindicatul pe care el îl conduce.
Citește și: Super lovitură pentru Liviu Ghebaur: North Star Shipping şi Minmetal, vândute americanilor de la ADM
Virgil STOIAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News