REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.1° Constanța Mar., 14 Mai 2024
Anul XX Nr. 6729
14.1° Constanța Marți, 14 Mai 2024 Anul XX Nr. 6729
 

Firma North Star Shipping, ACUZATĂ că a pus ÎN PERICOL VIAȚA întregului ECHIPAJ

Firma North Star Shipping, ACUZATĂ că a pus ÎN PERICOL VIAȚA întregului ECHIPAJ

Replica API 11 decembrie 2020 | 00:00 18522

Firma North Star Shipping este acuzată de o parte din membrii echipajului Danube Voyager de faptul că nava a fost adusă forțat din Serbia în România cu toate că la bordul acestea exista un focar de infecție cu COVID-19 și aproape tot echipajul era infectat. Căpitanul navei, Lisovencu Vasile, a decedat la o zi după ce acesta a fost internat de urgență la spitalul din Moldova Nouă, cu toate că avea simptome de COVID din Serbia și a informat managementul de la București continuu asupra agravării și deteriorării stării sale de sănătate.

Viața de navigator nu este una ușoară iar întâmplările petrecute pe nava Danube Voyager exemplifică cel mai bine acest lucru. Iată ce povestește un membru al echipajului, pentru ziarul Replica de Constanța: ”Sunt un membru al echipajului navei Danube Voyage, și doresc să vă informez că în data de 24.11.2020 un grav accident s-a petrecut în Serbia cu nava Danube Voyager aparținând SC North Star Shipping SRL din Constanța care a fost adusă forțat din Serbia în România deși exista un focar de infecție cu COVID 19 astfel încât aproape tot echipajul era infectat, căpitanul navei Lisovencu Vasile decedând la o zi dupa ce acesta a fost internat de urgență la spitalul din Moldova Nouă, cu toate că avea simptome de COVID din Serbia. De asemenea, mijlocul de transport cu care echipajul a călătorit se afla intr-o stare tehnică precară și omologat pentru 8+1 persoane iar în mijlocul de transport erau 11 persoane și probabil au luat contact cu multe alte persoane pe traseu. Deși se știa din Serbia că erau bolnavi cu COVID, echipajul a primit ordine să se întoarca în România bolnavi fiind și punând în pericol întreaga comunitate.”

Reprezentanții firmei North Star Shipping, de negăsit

Pentru a lămuri această situație desprinsă parcă dintr-o carte, reporterii Replica de Constanța au încercat să ia legătura cu reprezentanții firmei North Star Shipping însă aceștia au fost de negăsit. Adrian Mihălcioiu, președintele Sindicatului Liber al Navigatorilor din România, a declarat că, din păcate, nu poate face nimic pentru echipajul navei Danube Voyager pentru că aceștia navigă doar pe Dunăre și nu sunt înscriși în sindicatul pe care el îl conduce.

Citește și: Super lovitură pentru Liviu Ghebaur: North Star Shipping şi Minmetal, vândute americanilor de la ADM

Virgil STOIAN

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Pache te saluta nelutzu fost barjar la Nss.
0
0
La multi km distanta abia astazi am aflat dureroasa veste despre bunul, deosebitul coleg, prieten drag, un suflet si o inima.Dumnezeu sa te aiba in paza. Niste bestii ti-au luat viata si inima ta buna.
0
0
un jeg de firma isi bate joc de oameni ADM ul asta. Se duce omul la munca ptr un salar sa duca la familie de mincare si se intoarce intre 4 scanduri si astia de la ADM huzuresc si se lafaie in case luxoase. Carativa inapoi de unde ati venit javrelor.si astia de la bucuresti puscaria sa va manance
1
0
Este vorba de ADM firma cu capital american.nss este parte din ei.asa faceti si la voi in tara? preferati sa omorati oameni in loc sai tratati de covid?
3
0
ADm firma de cacao... le livrezi marfa si nu platesc facturile la timp si te milogesti de ei ptr plata niste jegosi
2
1
ma alatur sI eu colegilor mei navigatori care au postat pe fcbook mesaje de condoleante familiei.Dzeu sal odihneasca.Cat despre acesti nemernici sa infunde puscaria firma de jigodii americane asta ne vor sa pierim . Sus bandula fratilor
2
0
de ce nu de vb nik despre ultima discutie la tel a lui Lisovencu amentintat ca daca debarca va plati el internarea si tratamentul tot echipajului ca firma nu plateste.procurarura sa ceara convorbirile lui depe telefonul lui Lisovencu si cele cu capitania prin statie
1
0
Anton Povkan, Razvan Gheorghita, Giorgiana Popescu si astia trebuiesc sa mearga la racoare nu numai Calin Marinescu. Ati omorat un om si imbolnavit oameni.bestiilor
0
0
aiai bai o sa devenim slugile si sclavi americanilor daca nu ne trezim
1
1
Io am fost marinar pe Voiger aku 1 an juma-2 si Lisovencu mia fost comandant un bun om si comandant. Bine ca am plekat ca eram ca niste sclavi pe plantatie ierau zilei cind faciam foamea si mancam pesti din dunare ore suplimentare ioc si doamne fere daca te imbolnaviai era jale cu adeverintiei medicale. Calin Marinescu era sefu atunci
1
0
Condoleante familiei si Dumnezeu sai odihneasca sufletul
2
0
Am citit articolul de cateva ori si nu-mi vine a crede si va spun ca navighez de peste 20 ani dar nu am vazut asa ceva sa sti ca ai un echipaj bolnav si comandantul iti cere ajutor disperat si tu de la uscat nu iei masuri imediate de carantinare, de acordare a minimului de tratament bai,macar ii testai rapid mi de pare o crima abominabila. Numele acestor indivizi care au luat decizia de chemare a navei trebuie facute publice sa stim si noi cine sint. Cum sa pui in pericol echipajul si siguranta navigatei sa ai accident si sa navighezi cu avarii Numi vine sa cred.
1
1
din ce se aude este ca Vasile a cerut aprobarea de debarcare in port pentru ca nu de simtea bine si starea de sanatate se agrava si Calin nu a vrut. Cica ar fi fost prea scumpa cheltuiala cu tratarea si nternarea in serbia a echipajului
1
0
Lucrez la umex si intotdeauna ati fost admirati pentru profesionalism angajati si sefi de terminale erati printre primii acu vati dus in cap sau ati fost dusi in cap.Cit de prost sa fi sa vinzi o macara plutitoare concurentei.Aveti un manager f.slab
0
0
Nu conteaza ca este de la mare sau fluvial ci ca un om si a pierdut viata si o familie a ramas pe drumuri si sa plinga. Cine a luat aceasta decizie de a aduce nava in tara trebuie sa raspunda penal cu puscaria
1
0
Firma Adm dar in Romania e inpozitata doar ca firma de operare si depozitare firma NSS
0
0
e de belea ce se intimpla acu al ADM ca cineva trebuie sa intre la mititica
1
1
Nss de ce se vb de nss marele patron e adm sa scada si acolo bursa rasa mami lor de jigodii se freacan cun pentru 2, 3 lei
6
2
Sef de sindicat de cacat. Cum adica nea, oamenii iti cer ajutorul si tu le spui ca numai pentru mare? Te-ai umflat de bani in functia asta, o freci toata ziua dar nici sa ajuti nu poti javra?
18
0
Si eu tot opel am
4
4
folositi medicamentul IVERMECTIN pentru covid19 !!! dati mai departe va rog !!!
4
11
GAZETARI DE KKT. CE TREABA ARE POZA DE LA CSCT CU NSS-UL?MAI IESITI BA DIN BIROURI NU SCRIETI DOAR LA COMANDA SI PE SPAGA!!!
9
1
'Pentru a lamuri aceasta situatie desprinsa parca dintr-o carte'... Mai, Stoiane, tata... Te lovi filonul lirismului gazetaresc? Sunt totusi cateva intrebari aici. Echipajul s-a adresat autoritatilor din Serbia? Daca da, de ce acestia nu au carantinat nava, situatie in care navei nu i s-ar fi permis plecarea decat cu o declaratie pe propria raspundere a comandantului navei. Oricum, viata echipajelor navelor de Dunare nu e una tocmai roz. Poate ar trebui infiintat un sindicat care sa-i reprezinte. Dar sa nu luati modelul 'Mihalciou' ca ala e exemplu de 'Asa, NU! '
15
2

REPLICA

LOTO

6/49
204933262414
5/49
3573633186
joker
514837407