Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat
Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAnul trecut
Anul trecut
Firmele din România au cheltuit, în medie, 115 euro pentru training-ul unui angajat, în creștere cu 5% față de anul 2015, reiese dintr-un comunicat de presă al unei companii care furnizează soluții de leadership și dezvoltare a resurselor umane.
În ceea ce privește programele de teambuilding, companiile au alocat circa 60 de euro per angajat (fără costurile de cazare).
"Cel mai solicitat program de training a fost cel de Presentation Skills, care are ca rezultate cunoașterea metodelor de generare, structurare și transmitere a informațiilor. Training-ul oferă și abilitatea de a corela conținutul cu tehnicile de prezentare (comunicare verbală, paraverbală și nonverbală). Foarte căutate au fost și programele de Stress Management, Conflict Management, Leadership sau Time Management", a declarat Petru Păcuraru, managing partner și trainer HPDI.
Pentru dezvoltarea angajaților și crearea unor echipe cât mai omogene, companiile autohtone au apelat și la programe de teambuilding.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News