Hidroelectrica trimite facturi uriașe și greșit calculate
Hidroelectrica trimite facturi uriașe și greșit calculate
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestHidroelectrica a transmis că cei care primesc aceste facturi cu întârziere vor putea cere să le plătească eșalonat, în maximum 6 rate. Reprezentanții companiei susțin că nu au putut trimite facturile până când nu a fost actualizat sistemul informatic din cauza numărului uriaș de clienți noi înregistrați în ultimul an. Compania de stat are un portofoliu de 500.000 de clienți.
Hidroelectrica ocupă a treia poziţie în topul furnizorilor de energie electrică din ţara noastră.
Până la 31 decembrie, oferta de preţ este de 0,25 lei/kwh, iar după 1 ianuarie societatea promite să rămână la cel mai bun tarif din piaţă.
Abonații Hidroelectrica aflați în imposibilitatea de a plăti într-o singură tranșă sumele din facturi pot solicita eșalonarea prin completarea următoarelor formulare: formular client casnic; formular client bussines.
Ministrul Energiei, Virgil Popescu, le-a recomandat, în mai multe rânduri, consumatorilor casnici care au un consum mediu lunar de energie electrică de peste 300 KWh să se mute la Hidroelectrica, potrivit realitatea.net .
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News