REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.3° Constanța Mar., 30 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6715
13.3° Constanța Marți, 30 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6715
 

Honda CR-V a ajuns la maturitate

Honda CR-V a ajuns la maturitate

Replica API 27 ianuarie 2013 | 00:00 199

Honda a reuşit să actualizeze modelul CR-V fără a schimba, la prima vedere, mare lucru. De fapt, îmbunătăţirea la nivel de detaliu pare să fi fost dezideratul inginerilor

Orice clasament al fiabilităţii modelelor de autoturisme include în partea superioară modelele Honda.

E greu să găseşti vreun pasionat de maşini care să nu pună în primele zece modele dorite cel puţin unul aparţinând mărcii nipone. Mai mult chiar, în Europa, unde sora premium, Acura, este aproape necunoscută, Honda este deseori pusă pe aceeaşi treaptă cu BMW, Mercedes-Benz sau Audi. Deşi niponii nu fac prea mare tevatură cu titulatura de marcă premium, oricine a avut posibilitatea de a parcurge câteva sute de kilometri la bordul unei maşini aparţinând acestui brand a înţeles că între premium şi Honda nu poţi pune decât semnul "egal".

Cum ambianţa premium se simte cel mai bine atunci când spaţiul din maşină este mai mult decât suficient, modelele Accord şi CR-V sunt cele care trebuie să poarte stindardul mărcii nipone în lupta cu rivalii de pe piaţa europeană. Dacă Accord şchioapătă din acest punct de vedere în special din cauza gamei de preţuri, CR-V are atuuri importante, care nu au fost trecute cu vederea de clienţi. Faptul că anul trecut au fost vândute în Europa mai multe unităţi ale acestui model decât în 2011 vine să susţină această afirmaţie. Desigur, un rol important l-a avut şi lansarea pe piaţă a celei de a patra generaţii a SUV-ului nipon, un model care nu aduce îmbunătăţiri majore faţă de cel anterior însă se poate lăuda cu împingerea către perfecţiune a fiecărui detaliu. La capitolul cifre - indiferent dacă vorbim de puterea motorului, consum, viteză maximă, acceleraţie sau greutate - noul CR-V nu rupe gura târgului. Sunt multe alte modele concurente care au motoare mai puternice, consumă mai puţin, accelerează mai repede sau ating o viteză maximă mai mare însă puţini sunt constructorii auto care pot spune cu mâna pe inimă că au ajuns la acelaşi nivel de rafinament ca Honda. Atât în privinţa confortului cât şi în cea a dinamicii. Propulsorul de 2.2 litri şi 150 CP aflat în echiparea modelului testat de Capital a dovedit că plăcerea de a conduce poate fi simţită şi atunci când herghelia de sub capotă este de dimensiuni medii. Graţie unei transmisii automate cu cinci trepte bine etajată acest propulsor asigură o vivacitate greu de găsit chiar şi la modele similare cu o notorietate mai mare. E drept că în anumite momente o a şasea treaptă s-ar fi dovedit utilă, mai ales dacă stai cu ochii pe indicatorul de consum atunci când vitezometrul indică mai mult de 120km/h.

mai mult pe www. capital.ro

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272