Hoții se reprofilează pe căsuțele de valori din magazine
Hoții se reprofilează pe căsuțele de valori din magazine
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMăsurile luate de autorități pentru împiedicarea răspândirii noului coronavirus și în special recomandările de a se evita ieșirea din case, au făcut ca o mare parte dintre infractori să rămână fără ”obiectul muncii”. Spargerile de locuințe sunt din ce în ce mai rare, din cauza prezenței permanente a proprietarilor, astfel că hoții au trebuit să se reprofileze. Ingeniozitatea lor nu cunoaște limite, astfel că unul dintre ei s-a gândit să dea ”asaltul” la căsuțele de valori din magazinul Kaufland.
Ușa căsuței era deschisă, iar bagajul dispăruse
O femeie a sesizat ziarul Replica despre faptul că i-a dispărut o sacoșă de cumpărături depozitată în căsuțele cu cifru din magazinul Kaufland: ”În data de 11.04.2020, orele 12.30, am avut parte de un incident extrem de neplăcut în magazinul Kaufland. Am intrat în magazin pentru a face cumpărături, nu înainte de a-mi lăsa bagajul (o sacoșă cu cumpărături făcute în magazinul LIDL cu puțin timp înainte) la una din căsuțele cu cifru pentru depozitare bagaje. Am format cifrul, am verificat ușa căsuței și am plecat liniștită în magazin, să-mi fac cumpărăturile. Am terminat de cumpărat, am plătit la casă, dupa care m-am indreptat către casuțele de bagaje pentru a-mi recupera bagajul, dar... surpriză! Ușa căsuței era deschisă, iar bagajul dispăruse!”
O persoană în vârstă a deschis căsuța și a luat bagajul
După ce persoana a trebuit să aștepte o perioadă foarte mare de timp pentru verificarea camerelor de înregistrare, s-a dovedit că un bărbat în vârstă era cel care sustrăsese sacoșa: ”s-a văzut pe camerele de înregistrare video că o persoană în vârstă (un bărbat) a deschis căsuța și a luat bagajul”.
Reprezentant magazin: nu este obligația noastră să soluționăm problema
Cu toate că femeia se declară un client fidel al acestui magazin, este profund dezamăgită de atitudinea reprezentanților acestuia, aceea de a o trimite la poliție pentru a soluționa problema.
Reprezentanții magazinului Kaufland nu au răspuns în timp util (până la închiderea ediției) în legătură cu această sesizare. Contactați în privința acestui incident, oamenii legii au declarat că nu au primit nici un fel de sesizare pe acest subiect.
Virgil STOIAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News