REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Lun., 6 Mai 2024
Anul XX Nr. 6721
11.4° Constanța Luni, 6 Mai 2024 Anul XX Nr. 6721
 

În atenţia firmelor de curierat: ANPC A ÎNCEPUT SĂ AMENDEZE NESERIOZITATEA LA LIVRARE!

În atenţia firmelor de curierat: ANPC A ÎNCEPUT SĂ AMENDEZE NESERIOZITATEA LA LIVRARE!

Replica API 3 septembrie 2019 | 00:00 2643

sursa: fancourier.ro

Ca urmare a numeroaselor reclamaţii înregistrate la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al municipiului Bucureşti, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a verificat Evolution Prest Systems SRL (EVOMAG), Studio Moderna SA, Jumbo E.C.R. SRL, IKEA Romania SA, Cristian 76 Tour SRL şi FAN CURIER Express SRL, toţi aceşti agenţi economici fiind sancţionaţi pentru practici comerciale înşelătoare.

Abateriile constatate au vizat printre altele şi nerespectarea termenelor privind livrare produselor, a montării aparatelor de aer condiţionat, aducerea la conformitate a produselor aflate în perioada de garanţie, întârzierea livrării coletelor, refuzul dreptului de denunţare a contractului în 14 zile (conform OUG34/2014), precum şi nerespectarea termenelor de restituire a contravalorii a pachetelor de servicii turistice asumate prin contract.

Acţiunea de control coordonată de Horia-Miron Constantinescu, preşedinte ANPC şi de către Paul Anghel, directorul general ANPC se încadrează în practica unitară la nivel naţional pe care ANPC a demarat-o pentru a veni în sprijinul consumatorilor cu o soluţionare cât mai rapidă a sesizărilor şi au fost stabilite următoarele termene: termenul de răspuns la sesizare va fi de maxim 48 ore, termenul de livrare al produselor: maxim 15 zile de la data achiziţionarii, iar termenul de montaj al aparatelor de aer condiţionat de maxim 7 zile de la data achitării serviciului.

„Acțiunea va continua până când toți operatorii economici vor înțelege să depună diligențele necesare pentru a veni în întâmpinarea necesităților consumatorilor”, a precizat Horia-Miron Constantinescu, preşedintele ANPC.

R.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
cargusul....niste incompetenti...nemo expres o firma care nici nu a-si mai au rostul pe dobrogea....din constanta spre localitati mai indepartate ,eforie,mangalia ...nici nu au crrieri pentru distributie
0
1
Atentie, Bogdan Cioanca de la Urgent Cargus! Nu te pune cu Cartelul! Ai deranjat oameni seriosi si de treaba! Daca vei continua in acelasi mod, vei avea de suferit!
2
0
pentru adina:va referiti la urgent cargus?il stiu pe bogdan cioanca.si eu am colaborat cu el.si pe mine m a dezamagit individul.este cam impertinent si needucat,iti vorbeste la per tu.nu si respecta clientii care ii platesc salariul.pentru cel cu cartile din japonia:va referiti la plata facuta online cu cardul,apoi sunt trimise cartile,corect?deci nu cu plata ramburs,asa cum facem noi in romania.daca este cum ziceti si costurile sunt asa de mici,este interesant.dar nu am curaj sa platesc online cu cardul.
8
1
pe cand si firmele de servicii postale ca Pink Post? dar pe asta o protejati nemernicilor ca patronul e securist! si cand au reclamatii trimit tot felul de putzoi agresivi la intimidare, suna la interfon le spui ca nu vrei sa discuti cu ei ei vin la usa, faci plangere la OPC iti da cu flit, faci plangere la politie iti raspunde ca nu esti tu titularul de contract ca e pe numele batranilor, batranii prosti si fricosi nu vor sa depuna plangere! si uite asa renunti la abonament! problema e ca la gaze si curent nu poti sa renunti dar alergi sa treci contractul pe numele tau! PP o aveti promisa!
7
0
Un pachet de carti comandate din Japonia au ajuns prin DHL cu un cost de transport de 5 EUR. O pereche de ochelari din Munchen a avut un cost de transport de 23 lei prin UPS, in timp ce jegoasele firme de curierat interne cu angajati badarani si agresivi presteaza servicii execrabile, suprataxate.
12
0
Termenul de livrare prin curier rapid trebuie sa fie maxim 2 zile nu 15. ANPC a incurcat iar solutiile, iar clientii iar o sa primeasca coletele in 14 zile.
8
0
SA INVETE TOTI AGENTI ECONOMICI CA UN CLIENT CARE ITI BAGA BANI IN BUZUNAR NU PRESUL LOR . AMENZI CAT MAI MARI SI DACA SE POATE PE MASURA CIFREI LOR DE AFACERI . NISTE ORDINARI .
7
0
Urgent Curier reprezenta pentru mine, pana acum cateva zile, o firma serioasa, cu care colaboram aproape zilnic, cu mare placere. Este drept ca nu pot arunca cu noroi in toata firma, din cauza unui simplu si efemer angajat. Dar am renuntat sa mai colaborez cu ea, dupa ce am primit un colet rupt, cu continut vandalizat si incomplet! Bogdan Cioanca se numeste angajatul. Daca il stiti si colaborati cu el, incetati orice legatura! O veti pati mai devreme sau mai tarziu. Sunt multe alte firme, cu angajati seriosi, care de abia asteapta sa castige corect o bucata de paine.
13
0
Peste drum de Pink Post se afla sediu cuibulor videochatistelor lor cu patronul eduard zis edy si maimuta lui oligofrena Io
6
0
Firma Pink Post, firma de Curierat cu care lucreaza SPIT Constanta nu trebuie sa mai functioneze, cu atat mai putin sa lucreze SPIT cu ea. Daca au de livrat o scrisoare-declaratia de impunere- nu lasa instiintare la cutia postala cum ca au trecut pe la acea adresa, nu avem cum sa aflam daca scrisoarea respectiva se afla la sediul lor si sa o ridicam de acolo. Nici o lege nu prevede ca destinatarul sa fie obligat sa fie acasa cand vine curierul, iar acesta sa nu lase 1 bilet ca este ceva de ridicat de la acea firma. Aceasta firma nu trebuie sa mai functioneze. La fel ca ei mai sunt si alte firm
20
0

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212