În hotelurile de 2 stele din Saturn nu este inclusă… și curățenia
În hotelurile de 2 stele din Saturn nu este inclusă… și curățenia
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn cadrul unui hotel din stațiunea Saturn, o femeie a rămas cu un gust amar după sejurul petrecut pe litoralul Mării Negre, aceasta fiind foarte indignată de mizeria din cameră, declarând: ”Clasificarea hotelului de 2 stele a fost dată pentru dotări sau uzura hotelului, curățenia este obligatorie și la 2 stele.” Reprezentanții hotelului, fiind vorba de Aida, nu au putut fi contactați.
După ce, în anul 2021, turista în cauză a fost foarte mulțumită de condițiile hotelului din Saturn, aceasta a revenit pentru un sejur de 5 zile, în cadrul aceluiași hotel, doar că la finalul sejurului părerea a fost cu totul alta. Aceasta a rămas cu un gust amar după vacanța petrecută pe litoral, fiind foarte nemulțumită de mizeria din cameră, spunând că așternuturile erau îngălbenite și uzate, în baie faianța nefiind ștearsă de anul trecut.
Persoana în cauză a declarat: ”Revenire în 2022 după ce în 2021 a fost OK. Mare greșală! 5 nopți. Mizerie în cameră, așternuturi îngălbenite de vreme și uzate, pat cu saltea foarte uzată. În baie nu s-a șters faianța de anul trecut. Bateriile erau murdare la propriu. Prosoape la schimb am cerut în a patra zi, nu mai aveau deloc, cameristele duc doar gunoiul și asta când își aduc aminte. Mocheta nu a fost aspirată nici când am intrat în prima zi.
Clasificarea hotelului de 2 stele a fost dată pentru dotări sau uzura hotelului, curățenia este obligatorie și la 2 stele! Parcarea costă 35 lei/zi și chiar dacă sunt locuri nu se deschide bariera. Recepționerul acru și cu tupeul să îți răspundă ”Altă întrebare!” la solicitarea ta.
Șefa de hotel OK, înțelegătoare. Mâncarea așa-și-așa, prețurile bune, OK, mâncare bună. Pentru o cafea la micul dejun îți trebuie 15 minute. Avantajul hotelului e că se situează foarte aproape de plajă. În loc să mergi înspre bine este exact invers, de la an la an”, a spus turista.
Pentru a afla și punctul de vedere al reprezentanților hotelului, fiind vorba de Aida, Replica a încercat să ia legătura cu aceștia. Până la închiderea ediției, nu au răspuns la telefon.
V.R.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News