În magazinul Pull&Bear din Vivo, un preţ la raft, altul la casă!
În magazinul Pull&Bear din Vivo, un preţ la raft, altul la casă!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNu toată lumea e fericită în mall-urile din Constanţa: ba se desprinde câte o bucată de tavan, ba se „umflă” preţul de la raft la casă – depinde ce „noroc” ai. Problema etichetării greşite a produselor la raft nu este o noutate în magazinele din City Mall sau de la Vivo. Clienţii au mai reclamat astfel de situaţii – izolate, ce-i drept, însă neplăcute din cale-afară pentru cei care se confruntă cu ele. Asta mai cu seamă dacă dau nas în nas şi cu angajaţi cu atitudine „superioară”, de parcă magazinul le-ar aparţine.
Cel mai recent exemplu îl avem de vineri, de la magazinul Pull&Bear din complexul comercial Vivo, unde o constănţeancă a dorit să cumpere o pereche de pantofi sport. „Am cumpărat o pereche de pantaloni, iar pantofii în cauză se asortau perfect. La raft preţul era 79.99, scria că e redus, iar când am ajuns la casă mi-au spus că e 99.99 lei. Bun, asta era. Doar că am constatat că are un mic defect. Însă, discutând, chiar nu mi-a plăcut atitudinea responsabilei din magazin.
M-am mai uitat la raft, am văzut şi alte preţuri pentru acelaşi produs, iar într-un final am renunţat. Sunt neprofesionişti, nu ştiu să se poarte cu clienţii şi, până la urmă, te fac să te simţi şi aiurea că ai luat un pantof de la raft văzând că are un anumit preţ, dar în realitate el e mai scump. Adică, nu e normal să se comporte dispreţuitor dacă ‘îndrăzneşti’ să comentezi că nu este în regulă situaţia”, a declarat constănţeanca.
A.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News