REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.5° Constanța Dum., 28 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6713
17.5° Constanța Duminică, 28 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6713
 

ING introduce opţiunea de retragere de numerar fără card, prin intermediul telefonului mobil

ING introduce opţiunea de retragere de numerar fără card, prin intermediul telefonului mobil

Replica API 17 august 2020 | 00:00 900

Clienţii persoane fizice ai ING Bank au la dispoziţie, începând din acest weekend, opţiunea de retragere de numerar din bancomatele băncii fără a folosi cardul.

Potrivit unui comunicat de presă al băncii, deţinătorii unui cont curent în lei la ING vor putea retrage numerar prin accesarea contului personal Home'Bank de pe un dispozitiv mobil şi prin solicitarea unui cod de securitate care este emis imediat de sistem şi care este introdus, ulterior, în bancomat, pe baza căruia numerarul este eliberat fără introducerea cardului.

Codul de securitate specific este valabil 15 minute, iar opţiunea de ridicare de numerar fără card permite eliberarea de maxim 500 de lei pe zi şi de cel mult 10.000 de lei pe lună.

"După accesarea aplicaţiei Home'Bank de pe dispozitivul mobil, clienţii trebuie să intre în secţiunea Plăţi şi să acceseze Retragere fără card, secţiune unde selectează suma şi contul curent din care aceasta va fi retrasă, după care sistemul generează codul de securitate format din şase cifre. După generarea codului, validitatea acestuia poate fi verificată în Home'Bank, unde clienţii au un cronometru în timp real, precum şi un pop-up în pagina de pornire a aplicaţiei, care îi avertizează că a fost emis un cod activ", se menţionează în comunicatul ING Bank, scrie Agerpres.

Utilizatorii au opţiunea de a dezactiva codul în timpul acestor 15 minute de valabilitate, în cazul în care se răzgândesc în privinţa sumei pe care doresc să o retragă sau doresc anularea operaţiunii cu totul.

Conform datelor ING Bank, din totalul accesărilor aplicaţiei Home'Bank, 90% provine de pe dispozitive mobile.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală ce oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.

Înfiinţată în anul 1994, ING Bank România este, în prezent, o bancă universală, oferind produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi - companii mari şi mici, instituţii financiare, mici antreprenori şi persoane fizice.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108