La Registrul Auto Român, programările se respectă în funcție de... atențiile primite?
La Registrul Auto Român, programările se respectă în funcție de... atențiile primite?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO constănțeancă s-a revoltat după ce a așteptat mult prea mult la Registrul Auto Român Constanța. Mai precis, aceasta avea programare la ora 9:30 însă, potrivit propriilor declarații, nu a fost băgată în seamă până la ora 14:30, cu toate că alte mașini erau preluate de angajații RAR. Femeia acuză angajații RAR de diferite nereguli, insinuând chiar că aceștia ar lua șpagă. Reporterii Replica de Constanța au luat legătura cu reprezentanții RAR care au analizat întreaga situație și au transmis un punct de vedere în privința plângerii femeii.
Registrul Auto Român, reprezentanța Constanța
Aglomerația este un lucru absolut normal la RAR Constanța, șoferii așteptând în mod normal 2 sau chiar 3 ore pentru a le fi rezolvate problemele. Cu toate acestea, o constănțeancă nemulțumită a reclamat faptul că nu a fost băgată cu toate că avea programare: „Am avut o programare la ora 09:30... și până la ora 14:30 niciun inginer de la RAR nu a avut bunul simț să vină să mă bage în seamă, să mă întrebe dacă am nevoie de un serviciu că din cauza asta am venit la RAR, dacă mă poate ajuta cu ceva... nesimțire totală. Ei treceau pe lângă mine și mașina mea și îi luau pe cei din spate sau din curte și îi băgau în fața mea... chiar dacă nu aveau programare. Erau mașinile intermediarilor, care se ocupă de acte auto... cei care dau șpăgi inginerilor de la această reprezentanță RAR... iar inginerii fac tot felul de nereguli. Tu dacă nu dai șpagă.. stai ca prostul și aștepți ore întregi, să vină un inginer plătit din bani publici... să te sfideze, și să se comporte în ultimul hal. Probabil că dacă nu dai șpagă... nu ești luat în seamă. Mi-aș dori ca organele abilitate să se autosesizeze, să infiltreze oameni sub acoperire... să facă flagrante și să-i aresteze pe toți inginerii șpăgari... să scăpăm odată de caracatița asta a șpăgii de la RAR”, a declarat femeia.
Întârzierile au fost din cauza căderilor de tensiune
Acest caz a ajuns până la București, iar în ziua de 28 noiembrie a fost luat în discuție. Reprezentanții RAR au ținut să își ceară scuze de la persoana care a reclamat problemele și să o asigure că timpii de așteptare vor fi mai mici de acum încolo: „În data de 23 noiembrie, reprezentanța RAR Constanta s-a confruntat cu probleme tehnice, generate de căderi repetate de tensiune, independente de voința noastră ci generate de probleme ale distribuitorilor de energie electrică din județ. În această situație nefericită, aparatura tehnică se resetează frecvent și până când reintră în parametrii de lucru și funcționare se produce un decalaj de timp care întârzie activitățile pe linie. RAR Constanța dispune de 3 linii de lucru, două dintre ele destinate inclusiv inspecțiilor tehnice periodice (ITP) și una pe care se derulează activități care nu impun verificare tehnică, respectiv CAVR, înlocuire CIV, duplicat CIV etc., proceduri care necesită timpi mai reduși ai prestațiilor (acesta fiind probabil motivul pentru care reclamantei i s-a părut că pe această linie lucrurile se derulează cu o mai mare rapiditate, sau că anumite mașini au prioritate nejustificat)”, au transmis reprezentanții RAR.
RAR Constanța dezminte acuzațiile de șpagă
Mai mult decât atât, pentru a evita ca astfel de cazuri să se mai întâmple, conducerea RAR a achiziționat un echipament UPS care să asigure fluxul fără întreruperi: „Este adevărat că intervalul la care a fost programată clienta a fost 09:30-10 și ora la care mașina a intrat efectiv pe linie (14:00) a fost unul neobișnuit de mare și ne asumăm acest lucru. Menționăm însă că din momentul introducerii pe linie a autovehiculului cu care s-a prezentat și până la finalizarea prestației, timpul a fost unul corect, respectiv 43 de minute. (incluzând emiterea cărții de identitate a mașinii). Prin urmare, ne prezentăm scuzele pentru inconveniențe și asigurăm persoana în cauza de toată disponibilitatea conducerii RAR spre o discuție explicativă, lămuritoare și constructivă. Dezmințim însă orice acuzație a reclamantei cu privire la eventuale acțiuni ilegale pe care le-a insinuat, legate de, “primirea șpăgilor sau prioritizarea intermediarilor”, și facem apel către clientă, ca în cazul în care are dovezi clare în sensul celor afirmate să se adreseze organelor de anchetă sau autorităților statului. În paralel, conducerea RAR a luat decizia achiziționării în regim de urgență a unui echipament UPS de mare capacitate, care să asigure fluxul de alimentare fără întreruperi. Mai mult, până la achiziție, șeful de reprezentanță RAR Constanța va lua toate măsurile necesare atfel încât să reducă timpii de așteptare prin estimarea cât mai corectă a orelor de intrare pe linie față de programările din sistem, iar situații ca cea în speță să nu se mai repete.” au încheiat reprezentanții RAR.
Video:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News