Licitaţie pentru reparaţii curente la clădirile administrate de Consiliu
Licitaţie pentru reparaţii curente la clădirile administrate de Consiliu
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCernavodă:
Cernavodă:
Primăria oraşului Cernavodă anunţă că organizează selecţie de oferte pentru achiziţia directă de produse conform normelor interne: mentenanţă şi reparaţii curente la clădirile administrate de Consiliul Local Oraş Cernavodă. Documentaţia va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini şi fişa de date, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut. Cei interesaţi pot depune oferte în data de 3.06.2014, ora 10.00, Birou CIC, str. Dacia, nr.5, Primăria Cernavodă. Deschiderea ofertelor va avea loc în aceeaşi zi, la ora 14.00, în Sala 10 a primăriei. Documentaţia se poate ridica de la Compartiment Achiziţii, persoana de contact - Florea Cătălin, nr. telefon 0241/487.118 sau o puteţi decărca accesând "Detalii oferta", pe site-ul oficial al primăriei (http://www.primaria-cernavoda.ro).
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News