REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.1° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.1° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

LIMITATOARELE de VITEZĂ stradale DUBLE, o PROBLEMĂ ridicată la FILEU

LIMITATOARELE de VITEZĂ stradale DUBLE, o PROBLEMĂ ridicată la FILEU

Replica API 26 octombrie 2020 | 00:00 6059

Scopul limitatoarelor de viteză, amplasate în anumite zone, cu precădere la trecerile pentru pietoni, este de prevenire a accidentelor rutiere. Cu toate că acest lucru ar fi trebuit să îi responsabilizeze pe șoferi, există unii care, în dorința de a nu încetini, intră cu mașina pe contrasens, în condițiile în care, în general, acestea sunt montate doar înaintea unei treceri de pietoni, pe fiecare sens. De aceea există zone unde, mai nou, sunt montate două limitatoare de viteză, unul înainte de trecerea de pietoni și celălalt după.

Percepția asupra limitatoarelor de viteză stradale este o problemă cu care mulți șoferi se confruntă. Cu toate că pe anumite străzi, foarte mulți șoferi nu le văd rostul, pentru că traficul este mai puțin intens, ele sunt de bun augur. Spre exemplu, conducătorii auto au ridicat la fileu situația de pe strada Dobrilă Eugeniu din Tomis Nord, Constanța, acolo unde există două limitatoare de viteză pe același sens. Potrivit oamenilor legii, lucrul acesta, cel mai probabil, a fost pus în executare, tocmai pentru ca șoferii să nu le mai poată ocoli pe contrasens.

Ocolirea limitatoarelor de viteză poate duce la amenzi

Limitatoarele sunt montate, de obicei, înainte de trecerile de pietoni, și ocolirea lor poate să îti atragă noi amenzi, dar pot genera și accidente rutiere. Tocmai de aceea, în mai multe zone ale Constanței au fost montate limitatoare de viteză pe ambele sensuri, și înainte și după trecerile de pietoni. Situații de acest gen putem întâlni și pe strada Traian din municipiu, și în Km 4-5, în Tomis Nord, iar lista poate continua.

Virgil STOIAN, L.I.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Da, erau foarte necesare aceste limitatoare. Ideea lui Ted este si mai buna. Era un slalom continuu iar unele masini il faceau in viteza mare incat ma intrebam cat mai dureaza pana intra in stalp sau masinile parcate
0
0
Limitatoarele sunt o regula in orasele din Franta si in alte locuri.Si nu din fier sunt turnate din beton de nu ai cum sa le ocolesti ....Asa speram si la noi daca altfel nu .......
2
0
Este necesar a fi montate cat mai multe si cu siguranta in apropierea scolilor si a zonelor de traversare frecvente. In zona ROVERE, unde este trecere peste Bd. Tomis ar fi necesara montarea unuia in regim de urgenta deoarece aici se circula in permanenta cu viteza. Cei care nu sunt de acord cu montarea, probabil au ceva in comun cu nerespectarea regulilor de circulatie.
8
2
Limitatoarele de viteza sunt bune. Pentru a nu fi duble inainte si dupa trecerile de pietoni ar trebui montate separatoare de sens. Astfel de limitatoare de viteza ar trebui puse si la sensurile giratorii in care se intra cu viteze de peste 50 km pe ora. Mai mult se observa pregnant lipsa din teren a organelor de aplicare a legii de exemplu primaria a infiintat foarte multe strazi cu sens unic dar nu urmareste daca semnificatia semnelor de circulatie este respectata astfel zilnic poti observa lejer cel putin 7 sau 8 cazuri cand intalnesti masini care iti vin din contrasens pe sensul unic.
6
4
Suntem in lumea a 3-a, ridicam estacade si catacombe in mijlocul drumului, pai atunci pt ce-l mai asfaltam? Este expresia neputintei autoritatilor;ce este asa de greu sa instalezi niste camere video? Garantez ca si daca sunt doar din cele false se reglementeaza urgent circulatia si nu mai e nevoie sa distrugem masini si sa ingreunam traficul.Sa privim lucrurile si altfel :cand nu e cineva pe trecere trebuie sa incetinesti si cu ce ajuta asta? Trebuie impusa legea , camere si amenzi,simplu si eficient.
9
7
limitatoarele se pot traversa cu atentie, cu grija fata de " cazan" si fata de neatentul pieton, cei mare scofala !
9
4
So rupa intai pe mata si apoi sa-si rupa masina. Nu pe toti ii da banii afar din casa. Asa ca mai intai iti rupem tie fata aia si dupa aceea ne rupem noi masinile. Cat despre pietoni si limitatoare, nu exista bun simt si intelegere din partea pietonilor, sunt multi care nu se opresc sa se asigure si se arunca efectiv pe strada, pentru ca tu esti sofer si trebuie sa- i dai lui prioritate. Cel mai bine este sa se reglementeze prin semafoare care sa te avertizeze optic din timp...Nu sa-ti apara in ultimul moment pietonul in fata si tu sa rupi masina punand o frna brusca.....
10
13
ar trebui din alea bulgaresti sa iti rupa cazanu peste 30 la ora.
15
4
Autoritatile pein aceasta metoda atenteza la buzunarul nostru
4
21
In sensul giratoriu de la intersectia Caraiman cu Bd.Aurel Vlaicu si pe trecere pietoni ,la ora 06.oo se circula cu viteza de peste 100,chiar daca sunt pietoni pe trecere !
12
2
Cat mai multe sunt necesare.
26
7

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218