Locatarii care se plâng că au doar apă caldă, acuzaţi că s-au racordat ilegal
Locatarii care se plâng că au doar apă caldă, acuzaţi că s-au racordat ilegal
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConcluzia RADET în cazul blocului D1:
Concluzia RADET în cazul blocului D1:
Deşi locatarii blocului D1 de pe Str. Hortensiei din Constanţa au reclamat că le curge de mai multe zile apă fiartă la ambele robinete, RADET încearcă "să se spele pe mâini" de orice acuzaţie.
Conform purtătorului de cuvânt al RADET, Liliana Enache, în urma verificărilor efectuate pe teren, s-a constatat că problema ar fi una locală. "Asta pentru că revizia anuală la reţeaua de termoficare a fost executată de către CET Palas, iar după finalizarea acesteia RADET Constanţa a verificat toate instalaţiile proprii pentru a putea furniza în condiţii optime apă caldă tuturor constănţenilor. Menţionăm că locatarii în cauză nu au depus nici o sesizare prin care să semnaleze eventualele deficienţe în alimentarea cu apă caldă a blocului D1. S-a întocmit un proces verbal în care s-au consemnat următoarele: dacă este oprită din subsol coloana de apă caldă atunci pe coloana de apă rece curge apă rece ceea ce denotă că problema este locală. Adică, locatarii de pe scara A a blocului D1 au by-pass, racord ilegal, pe coloana băilor ceea ce a condus la situaţia de faţă. Locatarii vizaţi au fost contactaţi de administratorul blocului pentru a remedia situaţia", a spus Liliana Enache.
Camer NEGIP
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News