REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.1° Constanța Mar., 30 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6715
14.1° Constanța Marți, 30 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6715
 

Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv

Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al nouălea an consecutiv

Replica API 22 mai 2014 | 00:00 185

Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al nouălea an consecutiv, înregistrând o creştere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, faţă de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown. Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton şi până la Burberry Group având ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg.

Hermes, producătorul francez al genţilor Birkin, deţinut parţial de LVMH, a înregistrat la rândul său o creştere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, şi s-a plasat pe poziţia a doua.

Gucci, deţinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe poziţia a treia, cu o creştere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.

Vuitton se numără printre producătorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, într-un număr restrâns de magazine, cumpărătorii bogaţi fiind tot mai interesaţi de branduri percepute ca fiind de elită.

În primul trimestru, veniturile obţinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine şi articole din piele au înregistrat cea mai mare creştere din ultimii doi ani, indicând că reorganizarea Vuitton funcţionează.

"Dacă pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunţă la creşterea cotei de piaţă pentru a scoate în evidenţă atractivitatea lor pe segmentul de lux", a declarat Anastasia Kurovskaia, vicepreşedinte pentru operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa ale diviziei de consultanţă Optimor a Millward Brown.

În topul brandurilor de lux se mai află în ordine Prada (îmbrăcăminte), Rolex (ceasuri), Cartier (bijuterii), casele de modă Chanel şi Burberry, precum şi Coach (genţi) şi Fendi (modă).

Sursa: Mediafax

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272