Lucrări de asfaltare pe strada Matei Millo. Traficul este restricționat total
Lucrări de asfaltare pe strada Matei Millo. Traficul este restricționat total
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/lucrari-de-asfaltare-pe-strada-matei-millo-traficul-este-restrictionat-total-604931
Recomandăm conducătorilor auto să evite astăzi circulația pe strada Matei Millo din cartierul Palas. Echipele Confort Urban intervin cu utilaje pentru asfaltarea carosabilului pe tronsonul cuprins între strada Munții Tatra și bulevardul I. C. Brătianu. Pentru buna desfășurare a lucrărilor, traficul rutier va fi restricționat total astăzi, pe sectorul de drum pe care se lucrează, până la ora 16:00. Se va asfalta carosabilul și se vor aplica marcajele rutiere.
Facem din nou apel către conducătorii auto să respecte regulile de circulaţie şi semnificaţia mijloacelor de semnalizare rutieră și să manifeste atenţie sporită în zona în care se efectuează lucrări.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene
De departe lucrarile de drumuri sunt cele mai banoase pentru politicieni primari de orase si sate, presedinti de CJ, directori CNAIR, ministri MT. Sunt retete verificate. La drumuri se toarna straturi mai subtiri decat cele incasate. Se schimba piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la jumatate de pret. Bitumul cel mai ieftin. Banii ramasi se impart intre constructori si politicieni. Dar consecinta grava este ca drumurile nu sunt durabile, sunt necesare reparatii mai dese. Fondurile nu mai ajung niciodata.
De departe lucrarile de drumuri si strazi sunt cele mai banoase pentru politicieni primari de orase si sate, presedinti de CJ, directori CNAIR, ministri MT. Sunt retete verificate. La drumuri se toarna straturi mai subtiri decat cele incasate. Se schimba piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la jumatate de pret. Bitumul cel mai ieftin. Banii ramasi se impart intre constructori si politicieni. Dar consecinta grava este ca drumurile nu sunt durabile, sunt necesare reparatii mai dese. Fondurile nu mai ajung niciodata.