Magazinele online au raportat venituri în creştere cu 1,5%, de Black Friday
Magazinele online au raportat venituri în creştere cu 1,5%, de Black Friday
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMagazinele online au înregistrat, de Black Friday, venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în creştere cu 1,5% faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele publicate, joi, de una dintre cele mai mari agenţii de marketing online din România.
Conform Limitless Agency, cea mai mare comandă înregistrată cu ocazia perioadei cu cele mai importante reduceri din an a fost un televizor vândut cu 148.731 de euro.
Raportat la perioada analizată, magazinele online au raportat creşteri între 5% şi 10% în total vânzări. Astfel, veniturile sunt mai mari cu 1,5% (aproape 21 milioane euro), numărul de comenzi mai mari cu 3% (150.499), venitul mediu per utilizator mai mare cu 6,2% (doi euro) şi rata de conversie mai mare cu 1% (la 2,4%).
Pe de altă parte, scăderi s-au înregistrat la comanda medie - cu 2% (la 126 euro), numărul de utilizatori - cu 3% (5 milioane de useri) şi numărul de sesiuni în e-shops - cu 5% (la 7,6 milioane sesiuni).
Potrivit sursei citate, în topul industriilor cu cele mai mari venituri în weekend-ul de Black Friday 2022 s-au aflat: IT&C (16 milioane de euro, în scădere cu 1,4% faţă de 2021); Fashion (1,8 milioane euro, +8,5%); Casă & Grădină (700.000 de euro, +30,5%); Auto (694.000 de euro, +19,7%); Librărie (260.000 de euro, -3,2%); Beauty (195.000 de euro, +163,3%); Baby (172.000 de euro, +31,7%); Bijuterii (142.000 de euro, -21,6%); Pharma (138.000 de euro, +59,5%); Food (136.000 de euro, -14,6%).
Totodată, în perioada 1-13 noiembrie, comparativ cu perioada similară din anul trecut, au fost înregistrate creşteri privind comanda medie - cu aproape 4% (la aproape 116 euro/comandă) şi la venitul mediu/utilizator - cu 6% (la 1,68 euro).
În acelaşi timp, a scăzut cu 10% numărul de comenzi, la peste 382.000, cu 7,6% în cazul veniturilor (44,3 milioane euro), numărul de utilizatori - cu 3% (aproape 17 milioane useri), numărul de sesiuni în e-shops - cu 2,8% (peste 24 milioane sesiuni) şi rata de conversie - cu 2,6% (la 2,05%).
Analiza Limitless Agency arată că primele trei industrii cu cele mai mari vânzări, în perioada 1-13 noiembrie, au fost; IT&C (32 milioane de euro, în scădere cu 11,8% vs 2021), Fashion (aproape 4,5 milioane de euro, +cu 9,4%) şi Auto (1,6 milioane de euro, -6,9%).
Datele incluse în analiza de specialitate au fost colectate de la 568 de magazine online, agerpres.ro .
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News