REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.4° Constanța Vin., 3 Mai 2024
Anul XX Nr. 6718
15.4° Constanța Vineri, 3 Mai 2024 Anul XX Nr. 6718
 

Metodele geniale prin care două superstaruri își rotunjesc veniturile

Metodele geniale prin care două superstaruri își rotunjesc veniturile

Replica API 15 iulie 2022 | 00:00 742

Cunoașteți expresia „ban la ban trage”? Se potrivește excelent în cazul soților Priyanka Chopra, 39 de ani, și Nick Jonas, 29 de ani. Ambii sunt vedete internaționale cu venituri consistente din industria modei și a divertismentului.

Investesc în branduri aflate la început de drum

Chopra este un fotomodel foarte bine cotat, actriță, cântăreață, câștigătoare a titlului „Miss World”, în anul 2000. Nick Jonas este un cântăreț și actor de succes, membru al trupei Jonas Brothers.

Cei doi formează o familie cu venituri mai mult decât de generoase, însă pentru cele două superstaruri acest lucru nu este suficient. Chopra și Nick Jonas au descoperit o rețetă de succes atunci când vine vorba despre afaceri.

Cei doi investesc în diverse branduri aflate în curs de afirmare și, mai mult, fiecare își asociază imaginea cu respectiva firmă, asigurând o promovare agresivă prin canalele lor de comunicare, care au, însumat, peste 113 milioane de abonați, conform siteului Fast Company, citează click.ro.

Rețeta funcționează de minune, cea mai nouă investiție fiind brandul european Perfect Moment, un producător de echipamente sportive.

Investitori de succes, după ce au fost clienți ai brandurilor

Alegerile celor doi nu sunt întâmplătoare, în majoritatea cazurilor ei ajungând să descopere brandurile în care ajung să investească întâmplător. Aceștia au explicat că atenția le este atrasă de diverse detalii și, dacă ajung să fie clienți ai brandului, cu siguranță vor deveni ți investitori.

Chopra și Nick Jonas au mai investit în diverse companii, individual sau în cuplu. De exemplu, Nick Jonas și-a încredințat finanțele unei firme de livrări de alimente Snackpass sau platformei de inteligență artificială Nurosene Health.

Chopra, care are origini indiene, a investit într-un restaurant cu specific indian, din Manhattan și s-a implicat în lansarea pe piață a tratamentelor capilare Anomaly.

Cuplul a investit și în brand-ul de apă carbogazoasă Olipop. Atunci când vine vorba despre marile companii care apelează la serviciile celor doi, Chopra și Nick Jonas au un portofoliu impresionant. Ei au promovat companii precum Bulgari, Crocs, Beats by Dr. Dre.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272