Microbuzele, un adevărat COŞMAR pentru navetiştii din judeţ!
Microbuzele, un adevărat COŞMAR pentru navetiştii din judeţ!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestTransportatorii nu au învăţat nimic din tragedia care sa petrecut la Topraisar, acolo unde două persoane, care stăteau în picioare, au murit, după ce microbuzul în care se aflau s-a răsturnat. Călatorii mai acuză şi faptul că şoferii nu respectă graficul circulaţiei şi strâmbă din nas la vederea abonamentelor. Contactaţi telefonic, reprezentanţii SC Metropolitan SRL au precizat ca aceste acuzaţii sunt nefondate.
După ce preţul unui bilet, pe ruta Năvodari-Constanţa, a ajuns sa coste 6,5 lei, cetăţenii se plâng că sunt trasportaţi in condiţii precare. Este vorba de firma de transport în comun SC Metropolitan SRL cu sediu în judeţul Constanţa. Însă, așa cum se întâmplă și în mediul urban, transportul în județ a devenit nesigur pentru călători, asta prin prisma nerespectării regulilor de circulație sau a numărului de pasageri admis. „Suntem înghesuiţi ca sardinele! Viaţa ne este pusă in pericol, în permanenţă.”, a precizat o femeie care face naveta pe ruta menţionată. Pe lângă faptul că operatorul de transport acceptă să transporte peste capacitatea maximă înscrisă în certificatul de înmatriculare al microbuzului, cel mai grav este ca în picioare se găsesc copii şi bătrâni, care, în cazul unui accident, ar avea de suferit. Un exemplu ar fi tragedia de la Topraisar, unde un bărbat de 35 de ani şi o elevă de 17 ani au murit. Întrucât persoanele nu ocupau loc, în urma impactului, acestea au fost proiectate prin geam şi prinse sub autovehicul. ”Astfel de accidente se vor repeta dacă autorităţile competente nu vor lua măsuri.” , a ţinut să precizeze, pentru Replica, un navetist. Trebuie să menţionăm că, de-a lungul timpului, s-au făcut nenumărate sesizări şi plângeri în legătură cu întârzierea mijloacelor de transport, dar și că şoferii sunt vizibil nemulţumiţi la vederea abonamentelor. ”Sunt zile, în care după ce că întârzie (microbuzul), mai vine şi plin ochi. Este un adevărat coşmar. La fiecare staţie şoferul strigă: Mai în spate! Haideţi că mai este loc!”, ne-a povestit o elevă care face zilnic naveta.”Sunt zile când aşteptăm microbuzul şi câte 30-40 minute .” a adaugat colega sa.
Contactaţi telefonic, reprezentanţii SC Metropolitan SRL au declarat că: “Nemulţumiri în rândul călătorilor au existat mereu, însă acestea sunt nefondate. Chiar eu am mers pe traseu unde, într-o staţie, un bărbat susţinea că aşteaptă de o oră, în condiţiile în care el ajunsese de 5 minute. În privinţa numărului de locuri, avem autocare de 70 de locuri care circulă des în orarul 5-7 dimineaţa. Cât despre refuzul şoferilor în privinţa abonamentelor, atunci cănd îi sun, ei îmi spun că nu este adevărat. Acum, cuvântul călătorilor este împotriva cuvântului şoferilor. “
Laura NEACŞU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News