Noi servicii online, la Primăria Constanța
Noi servicii online, la Primăria Constanța
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn această perioadă, în care este de preferat să evităm cât mai mult contactul cu alte persoane, dar și pentru că la început de an ghișeele instituțiilor publice sunt destul de aglomerate, Primăria Municipiului Constanța vine în sprijinul cetățenilor și le oferă noi servicii online.
Dacă începând de anul trecut constănțenii care doresc să-și preschimbe cartea de identitate se pot programa online, de mâine și taxa aferentă eliberării actului de identitate se poate achita online.
Direcția Locală de Evidență Persoane Constanța pune la dispoziția constănțenilor posibilitatea achitării contravalorii acestei taxe online pe site-ul https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/ apăsând butonul „Plata taxe“.
Plata taxei se poate face în continuare și la ghișeele Serviciului Public de Impozite și Taxe și la Centrul de Informare Cetățeni.
Totodată, începând de marți, 5 ianuarie a.c., termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, conform art. 15 alin. 5 din Ordonanța de Urgență nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, cu modificările și completările ulterioare.
Amintim că Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.
A.F.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News