Noul Jaguar XF la New York Autoshow 2015
Noul Jaguar XF la New York Autoshow 2015
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestsursa foto autopromag.ro
AUTO pro este singura publicație din România prezentă la Salonul Auto de la New York, prin intermediul lui Dan Vardie. Cea mai impotantă premieră pentru Europa și România este Jaguar XF. Noul XF este „noul benchmark pentru business class”. Este, conform declarațiilor oficiale, „driver choice” in segmentul berlinelor mari premium. Modelul este acum mai scurt, mai scund dar și mai puternic, mai atletic și mai aerodinamic – coeficientul Cd are o valoare de 0,26, no.1 în segment. În plus, masa proprie a fost redusă cu până la 190 kg comparativ cu modelul anterior, datorită utilizării intensive a aluminiului în componența automobilului. În exclusivitate mondială pentru AUTO pro, Ian Callum, director de design Jaguar, a declarat: „Revoluția de design am făcut-o în 2007, când am lansat prima generație XF. Tu, Dan, ai fost atunci alături de noi și-ți amintești că am dorit să lansam noul limbaj de design Jaguar. Acum, a doua generație este o evoluție. Este nevoie de o anumită consistență a limbajului de design. Toate Jaguar-urile trebuie să aibă aceiași față, ca semn fundamental de apartenență la o familie. Nu este o mașină extremă. Față de prima generație, este mai matură, mai subtilă, arată mai bine. Prin comprație cu concurența teutonă, arată cel mai bine!”
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News