O nouă sursă de bani pentru bănci: încărcarea cartelelor telefonice la automat
O nouă sursă de bani pentru bănci: încărcarea cartelelor telefonice la automat
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn primele şase luni din acest an, numărul tranzacţiilor de reîncarcare a cartelelor telefonice de la automatele bancare au crescut cu peste 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la peste 40.000 de tranzacţii, scrie site-ul specializat nocash.ro. În ciuda acestei creşteri, băncile sunt încă departe de potenţialul pe care îl reprezentă, pentru ele, această piaţă anterior începerii crizei. În 2006, BCR era singura bancă din România ce oferea acest serviciu clienţilor iar cifrele erau net superioare celor înregistrate în prezent. În acel an, BCR înregistra peste 150.400 de tranzacţii de reîncărcare a cartelelor de la ATM-uri, faţă de aproximativ 75.000 câte a înregistrat în ultimele trei semestre. Faţă de cele 4 bănci prinse în grafic, mai există o bancă - ING - care însă permite acest serviciu de reîncărcare a cartelelor telefonice nu de la ATM ci, online, folosind platforma de internet banking. Lansat în ianuarie 2011, serviciul este disponibil 24 de ore din 24, clienţii ING Home - Bank putând să îşi reîncarce cartela de telefon oricând şi oriunde există un calculator conectat la internet. Potenţialul acestei pieţe de reîncărcare a cartelelor telefonice a fost mult mai bine fructificat de reţelele nonbancare, precum Qiwi, Rompay, ePIN, ZebraPay, Payzone, PayPoint, PayUp şi altele asemenea, care permit reîncarcarea cartelelor prin intermediul a zeci de mii de terminale, conform economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News