Omul de afaceri Mohammad MURAD a devenit SPONSOR la DINAMO București
Omul de afaceri Mohammad MURAD a devenit SPONSOR la DINAMO București
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDinamo București a reușit să dea o nouă lovitură de imagine după venirea investitorilor spanioli la conducerea clubului. Mohammad Murad, patronul grupului de firme „Phoenicia Hotels”, este noul partener de imagine al clubului din „Ștefan cel Mare”. Anunțul că cele două părți au ajuns la un acord a fost făcut de către Radu Birlică, directorul de marketing al „câinilor”.
Omul de afaceri declara în vara acestui an, pentru Antena Sport că: „Personal, îmi plac provocările, de ce nu? Chiar o să discut cu Ionuț Negoiță să vedem care mai e situația. Eu am ajutat mai multe cluburi”, a declarat Mohammad Murad, potrivit Antena Sport.
'Phoenicia Hotels devine astfel unul dintre cei mai importanți parteneri Dinamo București'
„Ne bucurăm că domnul Mohammad Murad s-a alăturat noului proiect al clubului nostru. Phoenicia Hotels devine astfel unul dintre cei mai importanți parteneri Dinamo București în 2020. Suntem convinși că, alături de parteneri puternici, Dinamo va reveni în fruntea fotbalului românesc. Până la rezultatele așteptate de toată suflarea dinamovistă, trebuie să ne organizăm pas cu pas, să construim un club curat, cu mentalitate de învingător. Parteneriatul dintre Dinamo București și Phoenicia Hotels a fost semnat până la finalul sezonului competițional 2020-2021, cu opțiune de prelungire din partea ambelor părți”, a declarat Radu Birlică, notează prosport.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.