3.9° Constanța Sâm., 3 Dec. 2022
Anul XX Nr. 6201
3.9° Constanța Sâmbătă, 3 Decembrie 2022 Anul XX Nr. 6201

Pe angajații magazinului LEGO din City Park... nu-i dă inteligența afară din Mall!

C.B. 1 octombrie 2022 17489

Magazinul LEGO din City Mall este poate unul dintre cele mai vizitate magazine de jucării, în ciuda prețurilor piperate. Însă, lucrurile nu sunt tocmai roz și în ceea ce privește politica de retur a produselor achiziționate. Un client fidel al magazinului a cumpărat, pentru fiul său, un LEGO în valoare de 700 de lei. Deoarece cutia a fost puțin ruptă în partea laterală, fiind ulterior lipită de client, returul nu s-a putut face sub nicio formă.

Angajate arogante, adoptând un ton superior și șefă de magazin care se baricadează în birou

Clientul T.B. a rămas cu un gust amar după ultima vizită în magazinul LEGO, din pricina atitudinii angajaților. Totul a început de la o surpriză pentru aniversarea fiului său. A cumpărat un LEGO în valoare de 700 de lei, nefiind singurul produs de acest tip achiziționat din magazin. Copilul a primit bucuros cadoul, și din entuziasm, a rupt puțin cutia în partea laterală în momentul în care deschis-o.

Apoi, a realizat că mai avea acest joc. T.B. a pus totul la loc în cutia pe care a și lipit-o ulterior, iar apoi s-a reîntors în magazin cu bonul fiscal și cadoul achiziționat. Însă, de această dată, clientul nu a mai avut parte de aceeași amabilitate din partea angajatelor, acestea adresându-i-se pe un ton sarcastic, batjocoritor și chiar superior, deși clientul și-a păstrat calmul, amabilitatea. El a susținut că nu dorește banii înapoi, ci doar să schimbe produsul, achitând chiar și paguba produsă cutiei.

VIVO - Ad.
VIVO - Ad.

Politica de retur, tăinuită

Contactați de reporterii Replica, angajații magazinului au spus că politica de retur  este listată și în magazin, dar și pe site. După lungi căutări, am scos-o la lumină de pe un site despre LEGO, dar nicidecum de pe site-ul oficial al francizei. Dar oare ce se întâmpla dacă în cutie lipseau piese sau erau defecte? Avea clientul parte de aceeași atitudine care lasă de dorit din partea angajatelor magazinului?

În urma evenimentului din magazin, clientul s-a îndreptat direct către OPC

Clientul nedumerit s-a îndreptat direct către Oficiul pentru Protecția Consumatorului. Acolo, a prezentat evenimentul exact cum s-a petrecut. Redăm o parte din declarația acestuia: „ În primul rând, doamna vânzătoare, în loc să caute și/sau să ofere o soluție argumentată cu proceduri specifice de gestionare a unor astfel de situații, mi-a vorbit pe un ton autoritar, agresiv, sarcastic, fără să ia în calcul datele existente ale situației și să aducă o justificare clară și onestă a dreptului meu de cumpărător de bună credință.  Singurul răspuns al doamnei vânzătoare fost că pe acest produs nu se pot recupera banii plătiți, dar fără un feed-back asertiv, manifestând irascibilitate chiar și prin limbajul paraverbal, prin lipsa empatiei considerându-se atacată dacă solicitam informații, fără a menține respectul în situații dificile.”

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Ti-a placut articolul?

COMENTARII

De ce plm sa ma intereseze ceva Lego..(o super corporatie la nivel.mondial )cu produsul returnat? Il.primesti si imi dai altul..sau banii..la vanzare scoti doar produsele noi..impecabile..pe alea rerurnate..re reciclezi..le.reambalaezi..le..dracu sa ii ia pe colectionari... Romanasii n'au o chifla in stomac si li se rupe sufeltul de o ditamai firma..ce o face ea cu produsele returnate..
0
0
Cu cine este ruda/prieten de la voi dl. T.B. ?
0
1
Ca si colectionar lego nu as as accepta cutia deteriorata la produs, nici macar abtibild cu pretul pe cutie. Intr-un magazin normal, pana si in cele mari nu se accepta returul decat daca produsul este in ambalajul original si nedeteriorat. Dar probabil ca se putea face un gest comercial din partea vanzatorului, cu conditia de a fi achizitionate alte produse de valoarea respectiva. Probabil adevarul este undeva la mijloc. La fel cum autorul articolului ar putea avea relatii de prietenie sau rudenie cu reclamantul, sau reclamantul sa fi avut alta atitudine decat cea mentionata fata de personal.
20
5
Ce nu înțeleg mulți scârțani este ca la seturile lego , cutia este la fel de importantă ca produsul , o cutie rupta si avariata scade foarte mult pretul produsului daca vrei sa il vinzi. Si+tu ai cumpara o cutie de lego deschisa si rupta? Eu nu unul
23
6
Serios? Dacă cumpăr un tricou și e puțin rupt, și îl aduc înapoi...
10
1
Știre de 2 lei Nu exista nicăieri nici în uniunea europeană o obligație de a primii înapoi un produs cumpărat eronat de client mai ales că produsul prezintă defecțiuni + nici măcar nu sunt poze exact in știre cu cât de avariat era produsul . Jurnaliștii de carton posibil vreo cunoștință de a voastră
19
6
Daca nu cunosti legislatia nu iti faci afacere si iti pregatesti vanzatorul pentru astfeln de situatii .Afisezi la loc vizibil conditiile de vanzare si retur. Nu esti in stare ,lasi pe altcineva Asa merg afacerile de care vorbesti. Nu prostind clientul pentru un carton c*****t rupt .El a cumparat jucaria nu numai ambalajul
10
14
sa ti faci tu o afacere sa vedem daca iti convine sa primesti produse folosite de smecherii ca al de tine... va cc pe voi degeaba..
16
7
clientul si opc, el ar cumpara un produs desigilat? pai, nu ii este rusine? da vine pe angajate? normal ca le au sarit draciki, omu isi dorea banii inapoi, nu merge,si a dat seama ca mai avea acea jucarie? ii cumpara jucarii de 700lei far numar? ce mininos ordinar , eu i as da amenda lui
13
6
Sa-mi bag pxxa in mortii tai de idiot. Sper ca esti doar un copil p***t .
6
8
poti returna produsul cu ambalajul desfacut , rupt in termen de 14 zile .Chestia cu ambalajul intact este de bun simt dar nu obligatorie .Cand duci produsul fara ambalaj se poate retine o suma care sa compensese acest lucru .Magazinele vand si produse resigilate ..tocmai acest gen de produse sunt , desfacute ,refuzate etc. Da cand te angajeaza vanzator pe salariu minim si fara pregatire ...iese scandal
16
11
Asa merita taticul cu un copil retard cu Lego. Trebuia sa-i cumpere o carte...cu 700 lei..citea bastardul 6 luni. Retarzi.
23
16
Mai bine ii RUPEA PASARYKA si umbla Dehainata intro rina
1
3
Legea 249/2015: „Art. 16, punctul 8 — Se interzice condiţionarea, sub orice formă, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumpărat de păstrarea ambalajului.".Adevarul este undeva la mijloc .Cumparatorul trebuia sa fie atent la ce cumpara si putea sa ceara returnarea partiala a contravalorii produsului , vanzatorul putea sa fie amabil si sa incerce rezolvarea amiabila .Probabil are si sefi
14
3
T.B sa o aduca pe sotie sa mi mai s**a p**a si dupa o lipesc la gura cu sperma
2
9
Nu asa va creati o imagine de jurnalist veritabil. In primul rand, voi nu sunteti jurnalisti...ce inseamna cu adevarat, unul. Voi faceti doar presupuneri pe fitzuica asta electronica...ma refer la asa zisele informatii care lasa impresia ca cutarica este corupt. Eu am siguranta ca voi impartiti polite pe aici, in proportie de 90 la suta. Grasuta de P A S C A L cand ne propune sa mergem la un restaurant, primeste mancare si la pachet, gratis? Eu am convingerea ca da. Unii din voi sunt sponsorizati in acest mod. Cand un client a venit la voi sa faca o plangere publica in legatura cu o firma de pompe funebre, voi l-ati trimis la plimbare, fiindca acea firma avea reclama la voi. Cand Lego o sa faca reclama la voi, o sa-l trimiteti la plimbare si pe vecinul vostru, care a deteriorat cutia. p*****a aia de vanzatoare, si nesimtita, de unde are siguranta ca va accepta cineva sa cumpere jocul cu cutia deterioarata, la pret redus? Daca nu se vinde, plateste p*****a din salariul ei. Ziaristule de la privat, desteptule.....
18
3
Cum nu stia ce produs e in interior si a rupt cutia, arata pe cutie produsul. O pui inapoi in raft cu o cutie rupta.
14
3
pai si ce a spus opc ? cine a spus ca are dreptate ? asteptam partea a doua.
10
2
Clientul T.B, iar autorul articolului C.B., ma indoiesc ca este o coincidenta, fiind vorba probabil de sot/sotie, ceea ce denota lipsa de profesionalism. Jurnalisti adevarati, cand nu ne convine ceva, facem articol si il punem si pe prima pagina de parca ar fi o stire de importanta deosebita
26
2
Inteligentilor.. Orice produs se da retur cu ambalajul intact. Nu conteaza ca l-a rupt copilul, catelul sau crocodilul.. Articole demne de inteligenta voastra care nu o depasesc pe cea a unui magar turmentat
20
5
Mai bine i-a de pe net sunt foarte scumpe la Mall, nici nu e Lego original
13
2
Magazin de kk ,mall de kk .
14
4
cwrvele replica vorbesc de materia cenusie....
17
4
Ba, agramatilor si incultilor, voi vorbiti de inteligenta? Dovada ca ati reprodus sesizarea aluia fascinati de cate cuvinte pompoase stie! Cat despre clientul respectiv, ar trebuia doar sa se gandeasca daca el ar da 700 de lei pe un lego cu ambalajul rupt.
28
4
Si cum credeti ca ar putea vinde din nou jocul cu cutia rupta? Da cineva 700lei pe o cutie rupta? Pe olx poate merge, cu o reducere. Oricum lego sunt f scumpe, gramezi de plastic la suprapret.
32
7
Mare mizerie de ziar mai sunteți.
30
5
Inteleginta ? Nu mai folositi cuvinte complexe daca nu stiti sa le scrieti. Mai ales atunci cand vorbiti de inteligenta.
36
4

REPLICA

LOTO

6/49
193339183026
5/49
1136376284
joker
20243019359