REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.2° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
18.2° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Penele de curent dese distrug aparatele şi nervii constănţenilor din zonele Far, Abator şi Gară. CE PROMITE E-DISTRIBUŢIE!

Penele de curent dese distrug aparatele şi nervii constănţenilor din zonele Far, Abator şi Gară. CE PROMITE E-DISTRIBUŢIE!

Replica API 20 octombrie 2017 | 00:00 285

Constănțenii care locuiesc în zonele Gară, Abator și Far au reclamat, în ultimele luni, repetate întreruperi de furnizare a energiei electrice. La interval de două sau trei zile, rămân fără curent electric, atât ziua cât și noaptea. Dacă în cele mai multe dintre cazuri, situația se remediază după o oră sau două, au fost și cazuri în care oamenii au fost nevoiți să stea fără energie electrică mai bine de 12 ore. În plus, revolta constănțenilor este cu atât mai mare cu cât întreruperile de furnizare a energiei electrice și fluctuațiile au dus la „prăjirea” electrocasnicelor sau a unităților de computer și, după cum bine se știe, nu îi va despăgubi nimeni pentru pierderile materiale suferite.

În acest context, E-Distribuție Dobrogea anunță că, în prezent, a fost demarată modernizarea stației de transformare Abator din Constanța, care deservește consumatorii din zonele amintite. Potrivit reprezentanților E-Distribuție Dobrogea, vor fi investiți 12 milioane de lei, iar prin această modernizare se urmărește „creșterea fiabilității, mărirea gradului de siguranță în alimentarea consumatorilor cu energie electrică, precum și un confort energetic sporit”.

Constănțenii nu trebuie să se bucure însă prea devreme! Lucrarea abia a demarat, se preconizează că va fi încheiată în luna iulie 2018, ceea ce înseamnă că toată iarna care vine și primăvara lui 2018 vor mai avea de furcă din cauza penelor de curent!

„Staţia de transformare 110/20/10 kV Abator a fost pusă în funcţiune în anul 1963 și alimentează cu energie electrică, prin intermediul reţelei de medie şi joasă tensiune, peste 25.000 de clienţi casnici și societăți comerciale din partea de sud a municipiului Constanţa.

Lucrările de modernizare au început în al treilea trimestru al anului 2017 şi prevăd înlocuirea echipamentelor existente pe toate nivelurile de tensiune, precum şi a transformatorului de forţă 20/10kV. Vor fi montate noi echipamente primare, cât şi instalaţii moderne de comandă, protecţie, automatizare şi servicii interne. De asemenea, vor fi înlocuite toate cablurile de circuite secundare şi protecţie, urmând să fie refăcută instalaţia de legare la pământ, precum şi cea de protecţie contra supratensiunilor atmosferice. Staţia Abator este integrată în sistemul unificat E-Distribuție prin echipamente şi materiale noi, performante, corespunzătoare tehnologiilor moderne, agrementate tehnic şi certificate din punct de vedere al siguranţei şi securităţii muncii”, au anunțat reprezentanții Biroului de Presă al E-Distribuție.

Nu se poate să nu remarcăm o altă afirmație a reprezentanților E-Distribuție, și anume faptul că, urmare a programelor ample de investiții în modernizarea rețelelor, s-a îmbunănățit semnificativ calitatea serviciilor și s-a redus durata întreruperilor neplanificate pentru fiecare client (?!). „Ca urmare a programelor ample de investiții în modernizarea rețelelor, s-a îmbunătățit semnificativ calitatea serviciilor, companiile E-Distribuție ale grupului fiind în topul celor mai performanți operatori de distribuție energie electrică din România. Conform raportărilor ANRE pe 2016, indicele SAIDI (durata medie a întreruperilor neplanificate pentru fiecare client) pentru E-Distribuție Muntenia a fost de 172 minute, cel mai performant din țară, media națională înregistrată fiind de 290 minute. E-Distribuție Dobrogea și E-Distributie Banat și-au îmbunătățit performanțele și au rămas în topul celor mai performanţi operatori din Romania, cu SAIDI de 217 minute, respectiv 245 de minute”, declară Biroul de Presă al instituției.

Florentina BOZÎNTAN

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
au angajat pe post de Dorel doar machidoni si tigani...
1
0
Catre Aurel: Nu va cred! Consumabilele carese ard NU sunt decontate de NICI o asigurare facultativa, chiar daca are prevazuta aceasta clauza. Numai daca o firma acredidata va da in scris acest lucru. CEEA CE NU SE INTAMPLA! Consumabilele sunt ...consumabile! Doar ENEL ar trebui cf cotractului si legii in viigoare sa va acorde despagubiri. O face????
1
0
Eu personal am facut sesizare pe e-mail. Aceste dovezi le-am predat asiguratorului si am fost despagubit. Avantajul unei asigurari private la o companie serioasa.
1
1
Oricum ENEL e o catastrofa, cu cei mai multi dintre angajati incompetenti, dar cu salarii imense. Trebuiesc sterilizati.
3
0
Asa si ce ai facut cu privire la cele intamplate? Ai depus sesizare la enel sau opc? Ce raspuns ai primit? Sau doar ne smiorcaim pe internet asteptand sa vina cineva de la enel sa ne intrebe daca avem ceva ars..
1
0
In Navodari sa interesat cineva ,mie personal mi-a ars un televizor a cari reparatii ma costat 580 de lei ,iar frigiderul a fost prajit de 2 ori macar o data a fost in garantie .
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218