Pentru plaje au ajuns să se bată firme care nu au legătură cu turismul
Pentru plaje au ajuns să se bată firme care nu au legătură cu turismul
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestReprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) susţin că plaja Mării Negre, s-a transformat în afacerea firmelor de fier vechi, de ţigări sau comerţ în toate domeniile, ceea ce în Bulgaria nu se întâmplă, întrucât plajele bulgarilor sunt administrate de autorităţile locale sau de hotelieri. "Pe nisipul românesc au ajuns să se bată firme care se ocupă de manipulare mărfuri, de ţigări şi de alte activităţi care nu au nici o legătură cu turismul. Plaja a devenit o afacere. De şase ani de când de administrarea plajelor se ocupă Ministerul Mediului tot felul de firme câştigă licitaţiile în defavoarea hotelierilor, nu înţeleg cum se permite acest lucru", susţin reprezentanţii ANAT. Multe din firmele care au câştigat licitaţia şi care vor lua în administrare sectoare de plajă nu au activitate în turism, ci în manipulare mărfuri ca Romned Port Operator, comerţ al echipamentelor pentru sectorul de telecomunicaţii ca Activ GSM 2004 sau chiar fabricarea pâinii şi a altor produse de patiserie, ca Vanimar Srl din Constanţa.
Alexandra VASILE
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News