REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Sâm., 4 Mai 2024
Anul XX Nr. 6719
17.4° Constanța Sâmbătă, 4 Mai 2024 Anul XX Nr. 6719
 

Peste 4,2 milioane de euro, rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zbor din acest an

Peste 4,2 milioane de euro, rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zbor din acest an

Replica API 17 septembrie 2020 | 00:00 866

Peste 4,2 milioane de euro au fost rambursate clienţilor afectaţi de anulările de zboruri din acest an, fiind oferite în acelaşi timp diverse soluţii pentru recuperarea sumelor respective, arată o statistică întocmită de către una dintre agenţiile de turism online din România, scrie Agerpres.

Astfel, conform Vola.ro, în timpul stării de urgenţă, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate, un număr de 41.739 de clienţi fiind afectaţi de aceste modificări. Dintre aceştia, cu ajutorul specialiştilor agenţiei, 71% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 4,2 milioane de euro şi se fac în continuare eforturi pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare iniţiate.

Datele centralizate relevă faptul că vânzările de bilete de avion au scăzut cu până la 88%, în perioada stării de urgenţă. În acest context, statistica oficială arată că, la nivel european, în perioada 15 martie - 1 iulie 2020, au fost anulate zilnic între 20.000 şi 25.000 de zboruri, conform unui comunicat al companiei.

Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

"Pentru a rămâne alături de clienţii care au dat de-a lungul vremii votul de încredere agenţiei de turism pe care o reprezintă, specialiştii Vola.ro depun încă din luna martie eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor celor afectaţi de anulările şi modificările de zbor. De exemplu, dat fiind că volumele de interacţiuni între specialiştii Vola.ro şi clienţi au crescut de cinci ori în perioada stării de urgenţă, iar liniile telefonice au fost suprasolicitate, au fost deschise chatul Vola.ro şi platforma #VolaTeAjută, unde sunt centralizate cele mai frecvente întrebări legate de anulări şi restricţiile de călătorie, actualizate din surse oficiale. În plus, întrucât companiile aeriene au anunţat termene de procesare a cererilor neaşteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri (peste 120 de zile, în medie), Vola.ro aplică pentru rambursare în numele clienţilor şi face presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grăbi acest proces", menţionează reprezentanţii Vola.ro, în comunicatul de presă.

Vola.ro oferă servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie şi low-cost, opţiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car.

Agenţia online de turism este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiţie de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, acelaşi fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot şi Vector Watch.

Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de euro, la un volum de tranzacţii de 71 milioane de euro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272