Ponturi de la Protecţia Consumatorilor, să nu luaţi ţeapă de Black Friday
Ponturi de la Protecţia Consumatorilor, să nu luaţi ţeapă de Black Friday
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestBlack Friday este un eveniment anual în care magazinele online, cât şi cele clasice, oferă reduceri masive în ziua de 29 noiembrie. Pentru cei care doresc să-şi achiziţioneze produse cu ocazia acestui eveniment, reprezentanţii Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa (OJPC) oferă câteva ponturi pentru a evita o eventuală ţeapă.
"N-am avut nici o reclamaţie până acum. O să urmeze, după Vinerea Neagră. Consumatorii trebuie să fie foarte atenţi, să se protejeze, să ceară declaraţii de conformitate a produsului, să ceară factură şi termene de garanţie ale produselor. De asemenea, trebuie să probeze orice produs cumpărat. O să fie foarte aglomerat în acea perioadă şi nu o să-şi dea seama de aceste lucruri", a spus Nicoale Timoaşcă, şeful OPC Constanţa.
Până când vor veni sesizările cu privire la Vinerea Neagră, inspectorii trebuie să facă faţa avalanşei de sesizări împotriva companiilor de telefonie mobilă şi cablu tv. "Avem foarte multe reclamaţii pe această zonă, pe telefonie mobilă şi cablu. Oamenii au reclamat, la telefonia mobilă, că telefoanele cumpărate noi sunt defecte, am avut cinci astfel de sesizări de la începutul lunii, dar şi neclarităţi la factură. Totodată, vin sesizări multe şi pentru companiile de cablu tv. Cele mai multe sunt din zona Castelu, Poarta Albă, unde consumatorii acuză că stau câteva zile, chiar o săptămână fără cablu", a conchis Timoaşcă.
Mirela PASCAL
Citeşte şi:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News