REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.4° Constanța Vin., 17 Mai 2024
Anul XX Nr. 6732
14.4° Constanța Vineri, 17 Mai 2024 Anul XX Nr. 6732
 

Premieră: prima locomotivă hidrid, prezentată în Gara Constanţa

Premieră: prima locomotivă hidrid, prezentată în Gara Constanţa

Replica API 23 februarie 2018 | 00:00 423

Prima locomotivă hibrid de manevră a fost prezentată, joi, în Gara Constanța. Este vorba despre o locomotivă clasică, Diesel, care a fost transformată într-o locomotivă hidrid, în cadrul unui proiect coordonat de compania România Euroest SA. Proiectul a fost realizat cu fonduri de la bugetul de stat, valoarea totală a proiectului fiind de peste 3,5 milioane de lei.

„Proiectul locomotivei LHy-M este premieră mondială prin conceptul tehnic, avantajele competitive/comparative și potențialul de exploatare: reducerea emisiilor poluante 70%,consumurilor specifice 30-60%, mentenanței 15% obținută prin transformarea unor vechi locomotive Diesel hidraulice. Peste 10.000 de locomotive Diesel cu varsta medie de peste 36 ani trebuie înlocuite în Europa până în 2025, din cauza gradului ridicat de poluare”, spun reprezentanții Euroest SA.

F.B.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Nu-i nici o premiera mondiala. Asa ceva exista inca din 2012. Si sunt 29, nu una singura. Toshiba Class HD300. Reprezentantii bat campii si viseaza victorii.
1
0
Ce e aia hibrid , ca nu se intelege, ca de obicei, din articol.Nu toti sint asa de docti ca cei care redacteaza materialele.
3
0
Existau deja locomotive hibrid. Se numesc Locomotive Diesel-Electrice. Un motor diesel angreneaza un grup de generatoare ce au rolul de a produce energie pt motoarele de tractiune de pe boghiuri. In cazul LDE-urilor romanesti, fabricate sub licenta Sulzer si BROWN BOVERI, motorul diesel are 2100 CP si alimenteaza un generator principal ce produce curent pt. 6 motoare de tractiune a cate 200kw fiecare. Probabil diferenta dintre asta si LDE este ca asta poate functiona si in modul full-electric, in timp ce aia nu.
0
0
Felicitari EUROEST pentru aceasta lansare a fost un real succes, spor la vanzari !!!
2
0
este HIDRID de la locomotiva hidraulica. De HIBRID a auzit din intamplare jurnalistul in devenire! Nu?
0
1
eeeeeeeeeee vecheeeeeeeee
0
0
Bn ca e hidrid. Toti suntem curiosi si incantati!
2
0

REPLICA

LOTO

6/49
242243261637
5/49
301227152521
joker
18419468