Primăria Constanța ANGAJEAZĂ! Iată ce posturi sunt vacante
Primăria Constanța ANGAJEAZĂ! Iată ce posturi sunt vacante
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanţa organizează un concurs pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție, vacante în cadrul Direcției Patrimoniu și Cadastru.
Este vorba despre următoarele funcții:
- inspector clasa I, grad superior, Serviciul Patrimoniu (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specializarea științe juridice, administrație publică, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.
- referent specialitate, clasa II, grad superior, Serviciul Cadastru (1 post). Condiţii: studii superioare de scurtă durată absolvite cu diplomă în specializarea științe inginerești în domeniul cadastru, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.
Concursul se va desfăşura în perioada 26-28 noiembrie 2018 la sediul Primăriei municipiului Constanţa și va consta într-o proba scrisă şi o probă de interviu, după cum urmează :
- în data de 26 noiembrie 2018 - proba scrisă, ora 10.00;
- în data de 28 noiembrie 2018 - proba de interviu, ora 14.00.
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
De asemenea, Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd.Tomis nr.51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Direcţiei Gestionare Servicii Publice, Serviciul Amenajări Urbane:
-referent clasa III gradul superior(1 post). Condiţii: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.
-referent clasa III gradul principal(1 post). Condiţii:studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 27.11.2018, ora 10,00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 29.11.2018, ora 14.00.
Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.
F.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News