Primăria Constanța face precizări referitoare la dosarele pentru ajutoarele la încălzire
Primăria Constanța face precizări referitoare la dosarele pentru ajutoarele la încălzire
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța a distribuit, către asociațiile de proprietari, formularele ce urmează să fie completate de beneficiarii ajutoarelor pentru încălzire. Administrația locală vine cu precizări referitoare la dosarele pe care trebuie să le depună acestea.
Pentru întocmirea dosarului pentru ajutor de incălzire:
- persoanele care beneficiază de pensii trebuie să declare toate tipurile de pensii pe care le primesc; nu se solicită adeverințe de la Casa Județeană de Pensii;- persoanele care beneficiază de ajutor de șomaj trebuie să declare cuantumul ajutorului încasat în luna anterioară depunerii cererii, și trebuie să depună un nou formular de cerere actualizat în momentul în care încetează dreptul la ajutorul de șomaj; nu se solicită adeverințe de la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de muncă;
- se declară toate tipurile de alocații și indemnizații dar nu se solicită adeverințe de la Agenția Județeană de Plați și Inspecție Socială pentru alocația de stat, alocația de plasament, indemnizații de hrană;
- salariații Primăriei municipiului Constanța, asistenții personali ai persoanelor cu handicap grav, medicii și asistenții medicali de la cabinetele școlare și de la grădinițe nu trebuie să depună adeverințe de venit eliberate de Primăria Constanța, dar declară toate veniturile nete obtinute.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News