Producătorii auto recurg la tehnologia smartphone
Producătorii auto recurg la tehnologia smartphone
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestProducătorii auto vor să crească atractivitatea maşinilor de oraş prin intermediul tehnologiei smartphone, pentru a se impune pe piaţa automobilelor din clasa mini care a ajuns să reprezinte aproape 10% din vânzările de autovehicule noi, într-o piaţă europeană marcată de criză. Opel Adam Rocks, Peugeot 108, Citroen C1 şi Toyota Aygo, care şi-au făcut debutul în această săptămână la salonul auto de la Geneva, sunt dotate cu ecrane multimedia mari, care pot etala liste de piese muzicale sau hărţi stocate pe un smartphone, potrivit unui articol Reuters preluat de Automotive News. Astfel de funcţii au fost deosebit de atractive în cazul maşinilor mai scumpe, iar acum sunt incluse şi pe maşinile urbane, adresate tinerilor interesaţi de tehnologie. "Ceea ce reprezenta un element destinat maşinilor premium, este inclus acum pe piaţa maşinilor cu preţuri mici şi medii", a declarat Dinesh Paliwal, director general al Harman International, producătorul aşa-numitelor sisteme "infotainment". Paliwal a arătat că are loc o schimbare de stil pentru oameni, care nu mai vor să se deconecteze de la dispozitivele smart doar pentru că se află în maşină. Automobilele din clasa mini, cu preţuri cuprinse între 9.500-11.500 de euro, sunt populare în rândul persoanelor care cumpără pentru prima oară o maşină, în condiţiile în care Europa iese dintr-o criză prelungită, scrie mediafax.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News