RCS&RDS plănuieşte să lanseze serviciul de distribuţie TV pe internet, sub marca "Digi Online"
RCS&RDS plănuieşte să lanseze serviciul de distribuţie TV pe internet, sub marca "Digi Online"
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCompania RCS&RDS a solicitat înregistrarea mărcii "Digi Online" şi plănuieşte să lanseze serviciul de distribuţie de televiziuni prin intermediul internetului, au declarat, pentru Mediafax, surse din industria media. În data de 12 noiembrie, RCS&RDS a solicitat Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) înregistrarea mărcii "Digi Online", cu două forme de reproducere grafică. RCS&RDS a solicitat înregistrarea acestor mărci pentru clasele "Telecomunicaţii", "Publicitate" şi "Educaţie; instruire; divertisment; activităţi sportive şi culturale". Totodată, pe 1 octombrie, RCS&RDS a înregistrat domeniul digi-online.ro. Surse din industria media au declarat, pentru MEDIAFAX, că RCS&RDS plănuieşte să se lanseze în distribuţia online de televiziuni, acesta fiind singurul serviciu care-i lipseşte din portofoliu.Până în prezent, RCS&RDS nu a depus la Consiliul Naţional al Audiovizualului documentaţia pentru obţinerea unui aviz în baza căruia va putea lansa acest serviciu. Conform articolului 74 din Legea audiovizualului nr. 504 din 11 iulie 2002, "(1) Retransmisia de servicii de programe de către distribuitorii de servicii se va face numai pe baza avizului eliberat de Consiliu. (2) Pentru obţinerea avizului distribuitorii au obligaţia de a comunica Consiliului structura ofertei de servicii de programe retransmise". RCS&RDS este una dintre cele mai importante companii de pe piaţa serviciilor de televiziune prin cablu şi satelit din România.
Citeşte mai multe pe mediafax.ro
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News