REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.2° Constanța Dum., 19 Mai 2024
Anul XX Nr. 6734
12.2° Constanța Duminică, 19 Mai 2024 Anul XX Nr. 6734

S-a cazat pe litoral, la particular, și a dat peste turiști... cu patru picioare

Virgil STOIAN 25 iulie 2023 | 00:00 16388

Continuă țepele cu cazări, pe litoral!  O turistă din Târgu-Mureș a ales să locuiască, pe toată perioada vacanței la mare, într-o casă din KM 4-5, pentru care a plătit cazarea pentru o lună, în valoare de 900 de lei, plus o garanție. Ajunsă la destinație, a dat piept cu realitatea: imobilul era plin de șobolani și gândaci. În momentul în care femeia a dorit să plece, speriată de condiții, proprietara nu a mai vrut să-i returneze garanția. Femeia a povestit toată tărășenia, pentru ca nimeni să nu mai pățească așa ceva.

S-a cazat pe litoral, la particular, si a dat peste turisti... cu patru picioare Baia locuinței

Potrivit turistei, aceasta a ajuns cu autocarul la Constanța, de la Târgu-Mureș, i-a plătit proprietarei cei 1800 de lei apoi a luat în primire cazarea. Ce a găsit ulterior nu i-a venit să creadă! Șobolanii și gândacii mișunau mai ceva ca într-o ghenă de gunoi. Evitat, femeia nu a dorit să mai rămână aici, așa că a decis să plece, dar s-a izbit de refuzul proprietarei de a-i înapoia garanția, acest lucru fiind posibil doar după un an de zile de stat în chirie.

S-a cazat pe litoral, la particular, si a dat peste turisti... cu patru picioare Bucătăria

Eu am ajuns acolo după 10 ore pe autocar, am intrat în curte și direct în cameră, unde am dat și banii! După câteva ore m-am dus și am văzut restul condițiilor, și mi-am spus în gând că mă voi adapta cumva o lună, două, că nu voi trăi acolo o viață! Dar după aproximativ o săptămână, seara, m-am dus în așa-zisa bucătărie la frigider, și la intrare am văzut gândaci și 2 șobolani care mergeau unu după altul! De tot râsul-plânsul!

S-a cazat pe litoral, la particular, si a dat peste turisti... cu patru picioare Dormitorul

Am luat o bâtă să îi dau afară, dar nu ieșeau. A doua zi i-am spus doamnei proprietare Motiv pentru care a venit toată cearta și discuția! Răspunsul dânsei a fost: "Este normal să fie șobolani, pentru că vin din port. Tu ești de vină pentru că ai lăsat ușa deschisă. Nu mi-aș dori, sincer, să mai aibă cineva experiența mea, de aceea am postat tot ce am pățit.”, a declarat persoana păgubită.

Așa că… înainte să dați banii pe chirie, cercetați îndeaproape condițiile, semnați un contract de închiriere și mai ales… cercetați fauna prezentă în locuință.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.