REPLICA ONLINE CONSTANTA

15.4° Constanța Sâm., 4 Mai 2024
Anul XX Nr. 6719
15.4° Constanța Sâmbătă, 4 Mai 2024 Anul XX Nr. 6719
 

Șantierul din Mangalia, apreciat în cadrul Damen Shipyards Group. Iată din ce motive!

Șantierul din Mangalia, apreciat în cadrul Damen Shipyards Group. Iată din ce motive!

Replica API 29 octombrie 2018 | 00:00 373

Damen Shipyards Group a creat un nou post de director, respectiv cel de director de vânzări RoPax, în care a fost numit, în octombrie a.c., Chiel de Leeuw. În comunicatul remis cu această ocazie, reprezentanții Damen Shipyards Group apreciază cea mai recentă recentă achiziție, respectiv șantier din Mangalia, ca fiind cel mai mare din grup și având resursele și infrastructura de a realiza nave dintre cele mai complexe, inclusiv feriboturi, piață pe care Damen Shipyards Groups intenționează să se extindă.

Chiel de Leeuw

„Numirea lui Chiel de Leeuw în noul post creat, de director de vânzări RoPax marchează un pas important în strategia de extindere în proiectarea și construirea unor nave mai mari, unice în sectoarele offshore, croaziere și RoPax. În noul său rol, Chiel va fi responsabil pentru crearea de noi afaceri pe piețele RoRo și RoPax, pentru navele cu o lungime de peste 120 de metri. (...) Damen consideră că este momentul potrivit pentru o mutare în piața RoRo/RoPax. Analiza efectuată de departamentul de dezvoltare a afacerilor a identificat a anticipat o creștere a cererii pentru navele de această dimensiune în următorii cinci până la zece ani, pe baza ciclurilor de piață și a noilor reglementări privind emisiile, care îi determină pe proprietari să ia în considerare atât soluțiile modernizate, cât și asigurarea conformității”, se arată în comunicatul Damen Shipyards Group.

În continuare, reprezentanții Damen Shipyards Group arată că de ajutor atât noului director de vânzări RoPax, cât și planurilor de extindere pe o nouă piață, le este de folos nouă achiziție, Damen Shipyards Mangalia. „Cu docuri de până la 60 de metri și un milion de metri pătrați de spațiu operațional, este acum cel mai mare șantier naval din grup și dispune de resurse și infrastructură pentru a întreprinde cele mai mari și mai complexe nave”, au mai precizat reprezentanții Damen Shipyards Group.

„Este o piață competitivă, dar cu resursele umane și fizice excepționale ale Damen, plus o perspectivă pozitivă asupra cererii pentru următorii ani, sunt optimist că putem aduce noi idei și soluții sectorului”, a afirmat Chiel de Leeuw.

F.B.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
cat timp santierul din Galati a fost cel mai mare din Damen , numai cacatzele de vaporase au construit acolo !
3
0
Daman nu tine cont de poluarea mediului. Navele pe care le repara, genereaza adevarate furtuni de nisip de sablare uscata. Institutia de mediu ce face, nu monitorizeaza?
5
0
Apreciat si atat.Angajatii inca nesiguri pe locurile de munca si salarii ca la noi, nu ca la ei.Un roman care munceste in Olanda la un santier naval nu ia salariul ca aici.Si atunci despre ce aprecieri vorbim?
6
0

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272