Şeful BRD: Românii consideră serviciile bancare scumpe
Şeful BRD: Românii consideră serviciile bancare scumpe
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestGradul de penetrare al serviciilor bancare în România este de numai 50%, circa jumătate din populaţie neavând nici un fel de relaţie cu bancă. În acelaşi timp, în ţări din jurul României populaţia bancarizată este la nivelul a 60 - 70% din total. Unul din motivele pentru care băncile din România reuşesc mai greu să atragă clienţi este că românii consideră serviciile bancare scumpe, a spus ieri Philippe Lhotte, preşedinte director general BRD SocGen.
De asemenea, românii sunt obişnuiţi cu o relaţie de proximitate cu banca, aşa încât acolo unde băncile sunt mai puţin prezente, problema nu se poate rezolva prin folosirea unor canale alternative, cum ar fi internet bankingul sau mobile bankingul. "Nu există o relaţie cu banca doar printr-un telefon mobil. Tehnologia aduce ceva în plus, dar pentru creştere bancară este nevoie de servicii de proximitate (agenţii bancare n.r.)", a mai spus Lhotte. BRD a împlinit anul acesta 15 ani de cât face parte din grupul Societe Generale, conform evz.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News