Skoda îşi completează gama cu un sedan compact pentru familişti
Skoda îşi completează gama cu un sedan compact pentru familişti
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn nou sedan compact este gata să ia ochii cumpărătorilor europeni. Poziţionat între Fabia şi Octavia, noul Rapid are sarcina de a seduce în special familiştii care preţuiesc mobilitatea. Cehii de la Skoda par să fi înţeles, la timp, că rolul mărcii lor în cadrul grupului Volkswagen este acela de a atrage cumpărătorii care nu îşi pot permite unul dintre vehiculele brandului german. După ce, ani de-a rândul, au vorbit de performanţe, design modern şi chiar exclusivism, oficialii Skoda par să fi schimbat registrul. Prezentarea oficială a noului Rapid a fost presărată cu expresii de genul "maşină de familie accesibilă", "confort la un preţ rezonabil" sau "model de referinţă pentru spaţiul interior". Toate acestea alături de ideea de prim-vehicul al mărcii care prezintă "noul ADN" şi "noul limbaj de design". Puse cap la cap, aceste idei arată direcţia în care marca cehă ar trebui să se îndrepte pentru a nu mai lăsa loc speculaţiilor în privinţa "canibalizării" mărcii principale a grupului. În plus, Skoda pune la bătaie una dintre cele mai puternice ofensive din istoria mărcii. Conform lui Lukas Folc, secretar general al producătorului, "în medie, va fi lansat un nou produs la fiecare şase luni pentru a putea atinge ţinta propusă de 1,5 milioane de maşini anual până în 2018", conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News