SPIRITE ÎNCINSE LA UN SERVICE AUTO DIN CONSTANȚA: A INTERVENIT POLIȚIA!
SPIRITE ÎNCINSE LA UN SERVICE AUTO DIN CONSTANȚA: A INTERVENIT POLIȚIA!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSpirite încinse în cursul zilei de marți, 13 noiembrie! Un bărbat a sunat la Poliție, nemulțumit de faptul că nu-și poate lua autovehiculul dintr-un service situat pe Șoseaua Mangaliei. Acesta se simte înșelat întrucât nu i s-a spus adevărata problemă de la bun început, iar costurile reparațiilor au ajuns de la 4.000 de lei, la 8.000 de euro. Reprezentanții societății în cauză nu au dorit să ofere un punct de vedere, precizând că vor merge pe cale legală până la remedierea problemei.
Bogdan Albotă a sunat la Poliție în cursul zilei de 13 noiembrie, nemulțumit fiind că nu-și poate lua autoturismul din service. Oamenii legii au sosit la fața locului, pe șoseaua Mangaliei, în cadrul S.C. Exclusiv Auto ENB, și au stat de vorbă cu părțile implicate. Aceștia au reușit să aplaneze conflictul, îndrumându-l pe client să se adreseze instanței judecătorești, pe civil. Reprezentantul societății nu a dorit să dea declarații, ba chiar a fost deranjat de prezența reporterilor la fața locului. Însă, clientul se simte înșelat întrucât nu i s-a spus adevărata problemă de la bun început, iar prețul a sărit de la 4.000 de lei la 8.000 de euro. Mai exact, bărbatul susține că distribuția autovehicului nu a avut nici o problemă și că doar s-au făcut… ”experimente”.
"În data de 22 de august a fost adus autovehiculul Subaru Forester, diesel, cu numărul de înmatriculare CT 77 VAB, la S.C. Exclusiv Auto ENB, de pe șoseaua Mangaliei, nr. 87A, cu următoarele probleme: zgomote suspecte sub capotă și pierderi de ulei între cutie și motor. Domnii au spus că schimbă semeringul de la palier și distribuția mașinii și problema s-a rezolvat. Te costă 4.000 de lei. Am zis ok, faceți chestiile acestea și vreau să-mi iau mașina. Au trecut 2 luni de zile, după care m-au chemat la service, să-mi spună că este stricat motorul mașinii! Jocul axial în arborele cotit. Și că mașina necesită o reparație de 8.000 de euro. În acel moment am spus că vreau autoturismul înapoi, așa cum l-am adus, că le plătesc manopera și am încheiat orice colaborare. Din acel moment a început scandalul! Nu vor să-mi restituie mașina, pe motiv că vor 4.000 de lei pe distribuție. Domnii au spus că e un contract încheiat între părți, dar ei au specificat că defectul acela se remediază. Nu s-a remediat. Mașina avea altă problemă!!! Avea motorul, nu distribuția! Acum nici nu mai pornește...”, a declarat, pentru ”Replica”, proprietarul autovehiculului, Bogdan Albotă. Acesta a precizat că va merge mai departe și se va adresa inclusiv Parchetului. ”Autovehiculul a fost cumpărat de nou, în 2010, tot de aici, și a costat, cu tot cu leasing, 37.000 de euro”, a mai spus Albotă.
Liliana CHIRU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News