REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.7° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
16.7° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

SPIRITE ÎNCINSE LA UN SERVICE AUTO DIN CONSTANȚA: A INTERVENIT POLIȚIA!

SPIRITE ÎNCINSE LA UN SERVICE AUTO DIN CONSTANȚA: A INTERVENIT POLIȚIA!

Replica API 14 noiembrie 2018 | 15:57 2476

Spirite încinse în cursul zilei de marți, 13 noiembrie! Un bărbat a sunat la Poliție, nemulțumit de faptul că nu-și poate lua autovehiculul dintr-un service situat pe Șoseaua Mangaliei. Acesta se simte înșelat întrucât nu i s-a spus adevărata problemă de la bun început, iar costurile reparațiilor au ajuns de la 4.000 de lei, la 8.000 de euro. Reprezentanții societății în cauză nu au dorit să ofere un punct de vedere, precizând că vor merge pe cale legală până la remedierea problemei.

Bogdan Albotă a sunat la Poliție în cursul zilei de 13 noiembrie, nemulțumit fiind că nu-și poate lua autoturismul din service. Oamenii legii au sosit la fața locului, pe șoseaua Mangaliei, în cadrul S.C. Exclusiv Auto ENB, și au stat de vorbă cu părțile implicate. Aceștia au reușit să aplaneze conflictul, îndrumându-l pe client să se adreseze instanței judecătorești, pe civil. Reprezentantul societății nu a dorit să dea declarații, ba chiar a fost deranjat de prezența reporterilor la fața locului. Însă, clientul se simte înșelat întrucât nu i s-a spus adevărata problemă de la bun început, iar prețul a sărit de la 4.000 de lei la 8.000 de euro. Mai exact, bărbatul susține că distribuția autovehicului nu a avut nici o problemă și că doar s-au făcut… ”experimente”.

"În data de 22 de august a fost adus autovehiculul Subaru Forester, diesel, cu numărul de înmatriculare CT 77 VAB, la S.C. Exclusiv Auto ENB, de pe șoseaua Mangaliei, nr. 87A, cu următoarele probleme: zgomote suspecte sub capotă și pierderi de ulei între cutie și motor. Domnii au spus că schimbă semeringul de la palier și distribuția mașinii și problema s-a rezolvat. Te costă 4.000 de lei. Am zis ok, faceți chestiile acestea și vreau să-mi iau mașina. Au trecut 2 luni de zile, după care m-au chemat la service, să-mi spună că este stricat motorul mașinii! Jocul axial în arborele cotit. Și că mașina necesită o reparație de 8.000 de euro. În acel moment am spus că vreau autoturismul înapoi, așa cum l-am adus, că le plătesc manopera și am încheiat orice colaborare. Din acel moment a început scandalul! Nu vor să-mi restituie mașina, pe motiv că vor 4.000 de lei pe distribuție. Domnii au spus că e un contract încheiat între părți, dar ei au specificat că defectul acela se remediază. Nu s-a remediat. Mașina avea altă problemă!!! Avea motorul, nu distribuția! Acum nici nu mai pornește...”, a declarat, pentru ”Replica”, proprietarul autovehiculului, Bogdan Albotă. Acesta a precizat că va merge mai departe și se va adresa inclusiv Parchetului. ”Autovehiculul a fost cumpărat de nou, în 2010, tot de aici, și a costat, cu tot cu leasing, 37.000 de euro”, a mai spus Albotă.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
La iulius servis,alti profesionisti,alergi dupa ei prin servis cateva ore si dupaia iti zice nu se poate azi vino maine. Nu raspunde nici unul pentru ce se intampla . Treaba de mantuial Sun de 2 zile sa vad ce se intampla cu masina dupa ce au reparat o s a stricat dupa o zi nu raspunde nimeni,sefu cand raspunde nu e la servis.
2
0
Cel mai prost service din Constanta. Am platit pentru schimb volanta si kit ambreiaj 6000 de lei. A durat 2 luni pt ca ma tot chemau in service saptamana de saptamana pentru ca avea programari pt fiecare parte a masinii.
5
0
Niste neseriosi cei de la Exclusiv auto! Le-am dus un Volvo ptr o lovitura in partea din spate, cand am luat-o avea butonul care actioneaza geamul sofer spart! Au trecut mai bine de 6 luni de cand directorul acelui service imi tot propune diverse doar doar ma induplec sa-i semnez plata de la asigurator catre service! Are de asteptat!
8
2
Nici aia de la tiriac nu sunt mai departe de astia , asta denota cati prosti avem in service-urile noastre,aveti rabdare sa ii vedeti peste cativa ani la masinile electrice,hibride..vai de pl lor
7
0
Bai nebunilor si retardatilor la cap pe caz mintal,toata lumea,cu un bahaj tehnic cat de cat, stie ce panarame sunt motoarele alea de 2.0 diesel,daca vrei nemuritor,ia-ti japoneza pe benzina,oricum retardul care a dat pe cazanul ala 37000,trebuie sa stie ca in secunda a2-a in care l-a scos din service,a pierdut 12-13000 de euro
3
7
Vad comentarii din partea angajatilor din service enb. Cand am fost fata in fata nu a ti vrut sa declarati nimic si acum latrati ca niste lasi. Asumati-va incompetenta panarame de oameni ce sunteti.
7
6
la peugeot..la lazu ...pt un senzor de 100 de lei mi au tinut masina trei saptamani si era treaba de 10 minute si 250 ron pt diagnoza ,,,,nu mergeti acolo ,,,,e hotie pe fata
20
0
rau te oftici pesedica p--a mica! O sa sava inecati toti muia care v-o trage poporul roman1 Sa mori inecat in proriul tau rahat bolsevic!
9
1
cand esti prost si fudul. Sugaru conduce toate top-urile cu cea mai mare rata de return to service, vreo 28%. Cu alte cuvinte e fix ultima marca in privinta fiabilitatii. Dar, daca esti urechist si habarnist iti imaginezi ca masina japoneza fiind e in top la fiabilitate. Uite ca e fix invers, iar tu ramai de prost cu caruta ta sugaru.
4
6
De-a lungul vremii am lasat la acea firma peste o suta de mii de euro, masini si servicii, m-au pierdut de client ca dadeau buleala din ce in ce mai des iar bomboana pe coliva s-au caciulit ptr 300, TREI SUTE DE EURO care i-am solicitat ca discount la o masina sh si asa umflata la pret, sa le fie de bine si poate-si repara standul de directie ca au reusit sa deregleze in asa hal o masina incat si-au pus maine in cap aia de la Bucuresti unde a trebuit sa ajung sa rezolve ce au stricat papagalii astia, preturi de monaco servicii de rahato zizi ca i-a facut ma-sa cu mii de euro in pampers
11
0
e foame mare la service-uri, daca ai o recomandare sau o pila sa sti ca mergi la sigur e 50-50, practic te risti mi s-a cerut la un service tot pe sos mangaliei 3500lei pentru reparatii care le-am facut singur pana la urma in 4 ore cu 1300lei...cat au costat piesele inlocuite
7
1
Am Logan, o masina simpla si usor de reparat-intretinut. Tot ce trebuie facut la ea fac eu pentru ca nu am curajul s-o las pe mainile calailor numiti mecanici auto!
10
1
ma - ta ii suge pula lui mos gerila ca sa primesti si tu un cadou . Bagati-as pula in gura aia sorosista !
6
14
N-as vrea sa intru in toata mizeria de mai jos, desi lumea DA, are dreptate. Am avut si eu, multi ani la rand mai multe probleme, nu una, cu mai multe masini noi, cumparate de la ei, pe nu putini bani. Da, sunt dincolo de orice nivel al suportabilitatii dar, intrucat nervii si sanatatea mea sunt mai importante, de mult imi rezolv problemele foarte bine in alt service si cumpar masini noi, din Bucuresti, de la profesionisti. DA, NU RECOMAND nimanui sa cumpere masini de la ei si sa-si duca masina acolo. Cat despre domnul de mai jos cu afirmatia cu oaia, nu-mi permit sa ma cobor la nivelul lui.
11
4
tiriac auto. NISTE TAMPITI ,hoti nici nu se mai pune problema. Nu au schimbat nici macar filtrele la revizie. Uleiul ..a pus de la resturile altor cutii de ulei. Ce sa mai o muiala romaneasca jegmaneala pe fata si pe banii tai. Nu ai voie sa intri ..au niste camere si niste monitoare prin care vezi doar culorile ... jegmaneala ! Fugiti de tiriac ..panarame ! Le-am facut reclamatii la opc garla..sa ii amendeze.PANARAME !.
14
1
Bataie de joc marca Exclusiv Auto
14
2
de obicei service-urile au unul singur care se mai pricepe. In rest ageamii cu aere. Mi s-a intamplat mie. Schimb de ulei. O sa zica lumea ca nimic mai simplu. De unde ? A reusit prostul sa dea drumul la uleiul din cutia automata. Din momentul acela masina nu a mai fost la fel. Muie dragnea, muie pesede !!!
16
5
Da ce lucrare i ai facut in gatii ma tii de 8000euro? I ai cumparat alta masina de noua????
22
2
te-ai pro stit de la seceta? Toata lumea care posteaza pe aici este patita. Numai tu n-ai nici o treaba. Sau poate nu esti agronom ci vreun sef de service care se stie cu musca pe caciula?
17
2
Ce de frustrati pe aici...E ca la biserica - unu zice ceva si gloata sare in fantana ...ma amuz ca nu pot folosi emoticoane
5
23
mecanici constanta inseamna preturi umflate, lucrari de mintuiala, figuri si pretentii, daune la masina clientului, dupa ce revii cu noile probleme apar motivari de genul ca e prea veche masina, ca de ce nu ati schimbat jumatate de masina cum v-am recomandat ..... decit la Cta mai bine plec la 400 de km unde am siguranta ca plec pe rotile ei si am garantie 8000 km...si ies si mai ieftin, cu tot cu drum. Un oras mizerabil cu multi oameni fara cea mai mica urma de bun simt
22
1
Este un Service Auto de fite. O diagnoza la motor este 175 lei fata de 60 - 100 lei. Am patit-o si eu cu ei. Am dus masina pe platforma mi-au facut tot felul de testari pentru care mi-au luat 900 lei, mi-au zis ca trebuie schimbate injectoarele si ma costa 4000 euro. Am luat-o tot pe platforma si am reparat-o la altii mult mai ieftin.
20
2
ENB niste incompetenti !!!! vai mama lor, personal scolarizat la bordura....
23
3
vedeti ca nu are rost sa injurati numai bugetarii? si privatii sunt la fel de hoti doar ca ei mai fac si evaziune fiscala pe ici pe colo!!!
23
4
ASA AM PATIT SI EU DA DACIA CU LOGAU MEU...LA FINAL M-A COSTATA 500 LEI...HOTI ORDINARI
10
4
Nenorociti cei de la service. Cred ca i-au inlocuit piese la motor, dupa l-au pus sa le cumpere. Toti sunt pe jegmanateala si ciordeala, se dau oameni seriosi se se compirta ca hunii.
21
4
Uite de aia nu evoluam ca popor ,ptr ca va caracterizeaza ura,invidia ,ipocrizia si asta e cauza ptr care nici afara nu sintem respectati , ne urim intre noi ,nu sintem uniti .Cind iti iei masina scumpa trebuie sa te gindesti si la reparatiile care costa la fel de mult . Daca patronul era roman cum ii spuneati CAP de PORC
10
11
Am achizitionat un autoturism nou de la ei. Am constatat ca nu se inchide portbagajul,noral eu langa masina si cheia la mine pe wireless. Ma ce are...m.am dus la ei de masina in garantie. Dupa juma dr ora in care a fost bagata la verificat a venit cineva sa.mi spuna ca da....se inchide doar sa fie cheia la cativa metri de masina. Ma eu prost nu stiam, dar ei mecanici autorizati....puteau daca stiau sa zica de la bun inceput
8
4
Si la Cardinal la fel. Am patit-o si eu pe bani multi. Hotilor!
25
6
Pai degeaba credeti ca au olecat toti meseriasii din service de la capatana de oaie?Unul care isi escroca proprii angajati!Imi trebuie 3 pagini de ziar ca sa scriu lista cu toti cei plecati de la Exclusiv,unul nu a plecat cu strangere de mana,toti cu restante financiare si cu priviri piezise etc.Cel putin cand patronul era in relatii bune cu Mazare et comp. nici nu-i ajungeai cu prajina la nas.Un taran imbogatit,lipsit de bun-simt si cultura,injura ca un birjar chiar si in prezenta personalului feminin!Ramai cu turnatorii tai,Iosif si Pandrea!
36
4
Cei mai mari hotii si jegosi la exclusiv auto. Pe.langa ca sunt prosti mai sunt si hotii.. am avut probleme cu un volvo si nici nu vreau sa mai aud de exclusiv
37
5
te jecmanesc. Se scot piese care nu trebuie inlocuite, pe care si le insusesc probabil mecanicii de acolo. Sau in factura se platesc piese originale si in realitate se monteaza pe masina piese after market. Si totul la niste preturi....
39
1
Patronu service-ului e o capatana de oaie tatareasca, era de asteptat sa ia tzeapa clientul !
40
8
asa face si MARRA CAR SERVICE !
29
3
La service-urile reprezentantelor auto lucreaza tinerei ucenici si max. un maistru sau inginer din domeniul auto .Sa vezi experimente ce se fac pe masinile clientilor care nu au voie nici macar sa priveasca ! Normal ar fi ca toate aceste "garaje" sa aiba sala de asteptare cu geam mare unde clientii sa poata vedea ce se intampla cu masinile lor ! Reprezentantele - niste ateliere unde autoturismele sunt cobaii incepatorilor in ale mecanicii !
37
2
Asa isi castiga unii existenta, prin furt. Este evident ca service-ul voia sa se imbogateasca pe seama unui naiv. Plangere la parchet si plata daunelor in civil.
31
3
Nu mi se pare corect ca cineva care merge in service sa i se spuna ceva apoi ceide acolo sa i spuna ca masina are altceva .Trebuia omul contactat si spun adevarul daca voia sa o repare in continuare ok , daca nu pa.Apoi trebuie avut grija la contracte citeste bine casca ochii siapoi semneaza.
40
2
Mah gunoiule, zi mai bine ca lucrezi acolo si nu stiti cum sa iesiti din rahat. Mizeriilor care sunteti.
37
7
Motoarele de 2.0 cad pur si simplu, singura solutie fiind inlocuirea lor. Sa faca adresa la importator, ca au mai fost situatii in Romania si de fiecare data Subaru a platit integral motorul nou si manopera. Cat despre cetatean, care simte nevoia sa declare cat a costat masina cu tot cu leasing..sa fie sanatos, oricum 2010, se-apropie de 10 ani. S-a amortizat de doua ori. Dupa ce o repara poate sa o scoata pe autovit, sigur gaseste un fomist sa dea 2000-3000 de euro si pe rabla asta.
19
36
Excroci in toate service-urile...La puscarie!
55
4

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108