SRI, aşteptat să verifice activitatea conducerii Portului Constanţa
SRI, aşteptat să verifice activitatea conducerii Portului Constanţa
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRaportul Corpului de Control din cadrul Ministerului Transporturilor, privind neregurile din Portul Constanţa, îi scoate în faţă pe Valeriu Ionescu, şeful Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CNAPMC) şi Decebal Şerban, directorul adjunct al CNAPMC. Peste zece contracte au fost găsite cu probleme, dintre care cel puţin şase implică posibile fapte de natură penală, potrivit unor informaţii vehiculate încă din luna iulie a acestui an. A urmat o comisie parlamentară, care a analizat situaţia CNAPMC, raportul fiind asumat de Camera Deputaţilor şi publicat, de dată recent, în Monitorul Oficial. Chiar şi aşa, o reacţie a ministerului Transporturilor întârzie să apară, fapt care nemulţumeşte operatorii portuari, aflaţi în conflict de mai multă vreme cu administraţia. Şi deputatul Mihai Lupu, preşedinte al comisiei Transporturi, este nedumerit de lipsa de reacţie a ministrului, acesta atrăgând atenţia că raportul menţionat mai sus indică două problem extreme de grave: siguranţa navigaţiei, având în vedere că nu au mai fost efectuate lucrări de dragare, şi siguranţa naţională.
„Din raport se poate concluziona că este o vulnerabilitate pentru România şi pentru economie. Toate conflictele de muncă din Portul Constanţa riscă să degenereze. Operatorii se afllă în instanţă cu administraţia Portului, înţeleg că există şi plângeri la DNA. Cred că situaţia este şi în atenţia SRI, sau dacă nu este, cu siguranţă că trebuie să fie”, a declarat, pentru Replica, deputatul Mihai Lupu.
A.A.
Vezi şi:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News