Strategie de marketing: cu fundul gol în vitrină!
Strategie de marketing: cu fundul gol în vitrină!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/strategie-de-marketing-cu-fundul-gol-in-vitrina-116787
După modelul " vă tratăm cu dosul", un magazin din Constanţa a adoptat o nouă strategie de marketing. Că tot este vorba de zona Piaţa Griviţei, mai mult în paragină decât menită de a umple retina de beatitudine, de ce nu s-ar încadra şi magazinele în peisaj? Ca atare, un punct de desfacere, cu haine de vânzare, a construit o privelişte nemaipomenită pentru trecători, dar şi pentru clienţi: manechine cu fundurile pe-afară, poate pentru a face în ciudă că n-au celulită. Însă, gecile de piele nu erau lipsite, tocmai pentru a crea o notă contrastantă: "geacă de piele avem, restul nu mai contează!".
Liliana CHIRU
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene