Tot mai MULTE CĂRUȚE pe drumurile de la MALUL MĂRII
Tot mai MULTE CĂRUȚE pe drumurile de la MALUL MĂRII
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCirculația căruțelor pe drumurile publice a reprezentat întotdeauna o problemă pentru România. Pe lângă imaginea de ev mediu pe care o dau țării noastre, acestea afectează și circulația de pe drumurile rutiere, multe accidente mortale având loc din cauza atelajelor cu tracțiune animală. Un asemenea eveniment nefericit s-a întâmplat la Constanța, unde un minor, care era pasager într-o căruță, a fost lovit de o mașină, impactul ducând la decesul acestuia. Și, din nefericire, se pare că numărul atelajelor hipo de pe drumurile de la malul mării se tot mărește.
Conform anchetei efectuate, autoturismul Fiat Punto circula regulamentar pe DN 39E, între Constanța și Cumpăna, fiind surprins de pătrunderea pe carosabil a atelajului hipo condus de inculpatul Ibrahim Murad, acțiune de pătrundere pe drumul public inițiată și executată fără nicio măsură de asigurare. Observând apropierea autoturismului, victima minoră, care se afla în calitate de pasager în atelajul hipo, a sărit din atelaj pe carosabil, moment în care a fost surprins de autoturism, care l-a acroșat și care în urma impactului, a părăsit suprafața carosabilă și s-a oprit în apropierea acesteia. În urma producerii accidentului, victima a suferit vătămări corporale din cauza cărora a decedat.
Date din anchetă
Viteza autoturismului în premomentul apariției stării de pericol a fost de 61 km/h. , la o valoare inferioară limitei maxime admise în interiorul localităților și nu se constituie în cauza determinantă în producerea accidentului. Cauza determinantă a producerii accidentului a constat în angajarea atelajului hipo condus de Ibrahim Murad în traversarea carosabilului DN 39E, fără ca manevra să fie precedată de o asigurare corespunzătoare privind siguranța efectuării acestei acțiuni, atât pentru el cât și pentru ceilalți participanți la trafic. Posibilitățile de evitare a accidentului au aparținut în mod exclusiv inculpatului Ibram Ibram, conducătorul atelajului hipo, dacă acțiunea de traversare a carosabilului era executată după o asigurare corespunzătoare privind siguranța efectuării acestei manevre se putea evita tragedia.
Ce a spus instanța
Instanța l-a condamnat pe Ibrahim Murad la 2 ani de închisoarea cu executare, pentru comiterea infracțiunii de ucidere din culpă. Decizia nu este definitivă, ea putând fi atacată cu apel.
Virgil STOIAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News