Un bărbat operat la gât, reclamat pentru că nu se face înţeles
Un bărbat operat la gât, reclamat pentru că nu se face înţeles
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO bătrână supărată s-a dus cu "pâra" la Protecţia Consumatorilor
O bătrână supărată s-a dus cu "pâra" la Protecţia Consumatorilor
Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa primesc tot felul de reclamaţii. Zilele trecute, o bătrânică a venit să le reclame faptul că, mergând să-şi cumpere un bilet din Autogara Sud, angajatul de la ghişeu a refuzat să-i ofere informaţiile solicitate, pentru că ...este mut. Femeia le-a mai spus celor de la CJPC că salariatul s-a enervat în momentul în care pensionara n-a vrut să înţeleagă că nu poate vorbi şi că ar fi îmbrâncit-o. Este vorba despre un casier la firma de transport Vibo Trans. "Bătrâna ne-a relatat că a cerut câteva informaţii la ghişeu, dar bărbatul i-a dat de înţeles că este mut şi că nu poate vorbi. Ea s-a enervat şi a făcut scandal", a declarat şeful CJPC, Dionisie Culeţu. Pentru că reclamaţia a fost doar verbală şi nu scrisă, bătrânica a fost trimisă la Poliţie, mai ales că ea vorbea despre faptul că a fost agresată. Nu se ştie dacă între timp, ea s-a dus să rezolve problema cu ajutorul oamenilor legii, dar a spus că va face şi o sesizare scrisă. Deşi pensionara susţine că a fost împinsă, colegii de muncă ai celui acuzat ne-au declarat că angajatul Vibo Trans a suferit de curând o operaţie la gât şi vorbeşte mai greu, dar nu este mut; în plus, acesta nu putea sări la gâtul ei, pentru că, până să ajungă la ea, avea de trecut prin mai multe birouri.
Mirabela PANFIL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News