Un șofer și-a stricat ANVELOPA într-o GROAPĂ, pe podul de la CERNAVODĂ
Un șofer și-a stricat ANVELOPA într-o GROAPĂ, pe podul de la CERNAVODĂ
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestȘtim cu toții că România stă prost la capitolul drumuri, iar un unul dintre acestea este, fără doar și poate, porțiunea de drum de pe podul de la Cernavodă. Pod care, astăzi, se află în reparații, după ce ani la rândul, mii de șoferi și-au stricat mașinile în cratere. Iar un turist ce avea să petreacă un week-end excelent la mare se află printre ei. O groapă de pe podul Cernavodă i-a dat mari bătăi de cap, în drumul spre Constanța. A pierdut presiune în anvelopă din cauza loviturii. Cea mai apropiată vulcanizare era la mulți kilometri depărtare. După 3 ore și multe peripeții, a reușit să pună mașina pe roți.
Șoferul a povestit pățania pe facebook, totodată mulțumind celor care i-au dat o mână de ajutor și i-au pus mașina pe roți.
”Veneam spre mare. Pe podul de la Cernavodă, acum aflat în reparații dar încă ciuruit de parcă l-au bombardat naziștii alaltăieri, am dat cu mașina într-o groapă. Cu roata dreapta-față. Am simțit imediat că nu-i bine, am primit impactul ca pe un pumn în șira spinării.
Câteva secunde mai târziu, computerul de bord al mașinii m-a anunțat sec că pierd presiune în anvelopa cu lovitura. Am comutat repede pe monitor la secțiunea „presiune”. Dacă în mod normal presiunea ar trebui să fie 2.4, aveam deja 1.2 Verdictul era clar: Cristina, am pus-o. Sigur s-a tăiat cauciucul de la groapa aia... Ați înțeles. Nu o pană de la un cuiuț, șurubel. Nope. Cauciuc tăiat. Cum mașina noastră e „șmecheră”, are cauciucuri run-flat. Asta-i bine și rău totodată. Bine pentru că nu explodează și mai poți merge ceva cu ele chiar și în condiții de pană. Au o armătură metalică. Rău pentru că mașinile cu cauciucuri de-alea nu au roată de rezervă. Și nu poți merge așa, cu cauciucul tăiat, la nesfârșit”, a povestit șoferul.
Cea mai apropiată vulcanizare era la marginea localității Valul lui Traian, spre Murfatlar. Iar până acolo mai erau destul kilometri. Cu inima purice și viteza de rulare mult scăzută, urmărea pe display cum scade presiunea în roată, iar după vreo 5 minute, fatidicul 0.0. Era pe jantă, pe autostradă. Fără vreo benzinărie în viitorul apropiat. A tras mașina pe banda de urgență, a pus pe avarii și cu viteza melcului a mers spre Valul lui Traian. A ajuns, într-un final, la vulcanizare, la Ghiță, în Valu.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News