REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.3° Constanța Sâm., 18 Mai 2024
Anul XX Nr. 6733
14.3° Constanța Sâmbătă, 18 Mai 2024 Anul XX Nr. 6733
 

Aeroportul M. Kogălniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din România. Ce zice Artagea!

Aeroportul M. Kogălniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din România. Ce zice Artagea!

Victor ROTARU 23 noiembrie 2023 | 00:00 3314

Deși traficul aerian din România a început să revină la valorile înregistrate înainte de declanșarea pandemiei de COVID-19, în primele 6 luni ale anului 2023 înregistrându-se mai mulți pasageri decât aceeași perioadă de referință din anul 2019, pentru unele aeroporturi din țară lucrurile nu sunt tocmai roz. De exemplu, Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu se află pe locul 10, din 15, în topul aeroporturilor din România. Cel din Tuzla este pe ultimul loc.

Aeroportul M. Kogalniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din Romania. Ce zice Artagea!Bogdan Artagea

Aeroporturile din România au înregistrat, în primul semestru al acestui an, un total de 11.308.892 pasageri, cu 26% mai mulți față de aceeași perioadă a anului trecut, când au fost înregistrați 8.9565.855 de pasageri.

Aeroportul M. Kogalniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din Romania. Ce zice Artagea!Aeroportul Mihail Kogălniceanu

Cel mai mare trafic aerian, în primul semestru al anului 2023, a fost înregistrat pe aeroportul „Henri Coandă” din București (6.791.447 de pasageri), la polul opus aflându-se aeroportul „Delta Dunării” din Tulcea, cu doar 204 pasageri. Aeroportul „Mihail Kogălniceanu”, din Constanța, se află pe locul 10 din 15, cu 51.165 de pasageri în primele 6 luni ale anului în curs. 

Aeroportul M. Kogalniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din Romania. Ce zice Artagea!Traficul de pasageri pe aeroporturile din România în semestrul I, anul 2023

De ce înregistrează Aeroportul „Mihail Kogălniceanu” atât de puțini pasageri

Contactat pentru un punct de vedere, Bogdan Artagea, directorul aeroportului, a transmis faptul că problema numărului mic al pasagerilor se trage de la bazinul de colectare al acestora, dar și de la faptul că există o distanță foarte mică față de aeroportul Otopeni, aeroport care operează mult mai multe curse: „Este vorba în primul rând de bazin, care este foarte mic. Otopeni este foarte aproape și pasagerii aleg să zboare de acolo având mai multe variante. Odată cu crearea noului OMD, la care am participat și noi, colegii mei merg la târguri împreună cu OMD-ul, încercăm să aducem cât mai multe curse. Aeroportul Mihail Kogălniceanu are cele mai mici taxe din România. Noi avem discuții cu foarte multe companii aeriene, dar în afară de Otopeni, Cluj, Timișoara și Iași, celelalte aeroporturi nu au pasageri foarte mulți. Avem o strategie continuă și avem fel de fel de soluții, mai ales pentru promovarea acestor curse.” 

Aeroportul M. Kogalniceanu, la coada clasamentului aeroporturilor din Romania. Ce zice Artagea!Bogdan Artagea

Împreună cu OMD, cum am făcut și cu Asociația Litoral, căutăm soluții să aducem companii. A fost bază Blue Air aici, care a funcționat un an de zile, după care s-a închis pentru că nu a avut pasageri. Atunci am avut multe curse: Atena, Roma, Milano, Paris. Suntem într-o continuă modernizare, sunt lucruri care vor atrage companii. Din păcate, până acum, am fost singuri. Odată cu crearea noului OMD nu vom mai fi sigur, posibilitățile sunt mult mai mari”, a mai adăugat Artagea. 

Date despre Aeroportul „Mihail Kogălniceanu” și Compania Națională Aeroporturi București

În anul 2022, Aeroportul Internațional a înregistrat o cifră de afaceri de 37.268.368 de lei, un profit de -1.052.109 de lei, datorii de 3.920.241 de lei, cu un număr mediu al angajaților de 255.

Compania Națională Aeroporturi București a înregistrat, în anul 2022, o cifră de afaceri de 954.859.405 de lei, un profit de 303.954.378 de lei, datorii de 369.921.600 de lei, cu un număr mediu al angajaților de 1.345.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Nu fac polemica pe seama acestui pinguin al carui creier are greutatea si marimea unei nuci ...netede, insa daca tot nu merge...si va cacati pe voi ca..x motive, de ce nu il închideți..?!!! Banii pentru grămezile de salariati nu sunt din bugetul acestei tari, ai carei cetațeni suntem cu toții .?;!;...ba da...eh cand o sa ne trezim toți din somnul nesimțirii atunci o sa luam bata in mana si o sa mergem peste libidinosi ca acest Artagea sa il intrebam....bah cacatule cat ai produs tu pentru ca tara asta te plateste .. iar pentru mai marii statului o mica intrebare...daca a ti fost stare sa inchideti bazele militare aeriene, de ce asta nu poate fi inchis..?!! Trebuie sa ai pupam in c*r pe americani...?!! De ce .?!!
1
0
Ati vrut sa scrieti ca "TULCEA" esre pe ultimul loc (din cele 15 din tabel). TUZLA e inchis pentru lucrari de modernizare.
0
0
Aeroportul asta nu are curse! Ne pierdem timpul ,trezindu-ne in miezul noptii pt zborurile din Bucuresti,pt ca acest aeroport este degeaba!nu sunt oameni,pt ca nu ai curse dobitocule!
1
0
Da, pe Bonbonel il intereseaza bazinele, bazinele mici ale fetelor care ii trec pragul biroului!
0
0
aeroport international, profit cu MINUS din 7 cifre, datorii triplu, tot 7 cifre.... Ceva da cu foarte multe virgule. Du-te bah Directore acasa.
1
0
Am 85 mii locuitori. Constanta are 300 mii. Am de 8 ori traficul vostru de pasageri. De 8 ori mai mult. Intr-o zona mai saraca (fara port, fara marinari, fara Mamaia sau Litoral) sunt de trei ori mai mica si am un trafic de 9 ori mai mare pe un aeroport mai slab. Dar nu am un porcushor de Guinea director.
5
0
Doamne, sa-l tina sefii lui in functie si bunul Dumnezeu, ca mult bine ne-a facut.
2
0
Daca sunt Constantean si vreau un weekend la Oradea, mai bine imi iau gandul. Cu Ron Jeremy asta manager. Macar originalul e la fel de urat, dar are scula.
0
0
Ba competentule, in lume se zboara de acasa pana acasa in orase de 40 mii de locuitori, cat Navodariul. Nu in bazine de juma de milion cat are Constanta + zona metropolitana. Sunt oameni care nu vin in partea asta de lume pentru ca cel mai apropiat aeroport viabil e tigania de Bucuresti si te asteapta o intreaga trambalare cu bagaje etc de 3-4 ore. Esti infiorator de p***t daca tu crezi ca nu exista public.
2
0
Ce sa zica? Ca e un artist in management. In managementul mancatului - uite ce falcute de harciog are - si al datului in bunaciuni despletite, dar in uniforma.
1
0
asta e din cauza ca niste dobitoci de pamanteni au inventat zborul.Acolo era un imas de vite. Sa muriti rau!
1
3
Pai normal ca nu sunt pasageri, unde sa zboare daca nu-s curse! Aeroportul este mic si urat la fel ca directorul general!
12
0
Cum este sa nu faci nimic toata ziua si sa incasesezi o caruta de bani? De fapt,se vede.Nu e in stare,de ani de zile, sa puna o cursa pe Atena. Cu aeroport la doi pasi alimenteaza firmeler de transport auto.
12
0
Gagicar e si domn director. Numa fete frumoase are pe langa el… si la munca si in oras. Bravo tatii , talentu tau. Care o fi ssecretul , invata ma si pe mine te rog, ca la fel de urat ca tine sunt si eu. Pwp
8
1
Revin, că am uitat ceva: băi imbecilule, pe lângă ce am scris deja, nu am pus și faptul că sunt o grămadă de constănțeni care iau avionul de la Varna, mulți dintre ei scârbiți să meargă în jegul ăla de București, cu centura lui de kkt! Așa bou că tine n-am văzut. Dacă dau de tine prin Constanța îți f*t o flegma de-ți sare fesul din cap!
11
1
Ce vrajala ieftina Si Craiova este tot la 220 km de Bucuresti! Bazinul este f mare Cta, Tulcea, Ialomita, c******i, Braila,Galati chiar Bulgaria Oare cum aeroporturile din Ardeal au mai multi pasageri si sunt la 150 km unele de altele? Brasov,Sibiu Mures,Cluj Oradea, Timisoara Nici macar pe timpul verii nu aduc curse Vrajala de incapabili!
13
0
Actuala conducere primeste subventie de la guvern pentru a mentine aeroportul inchis pasagerilor civili.Cata vreme milioane de lei vin de la Stat, pistele vor asigura doar zboruri militare, ce este atat de greu de inteles?
17
0
Cauza este una singura : lipsa totala a dotarilor necesare unui aeroport .Nu sunt suficiente doar zidurile,necesara cladire mare,aerisita cu utilitati la ordinea zilei .Chiar asa zisa modernizare ce urmeaza este o gluma fata de cum se trebuie sa arate un aeroport modern.Bani aruncati pentru niste ziduri (si acelea prea putine ) si niciun efort pentru o cladire moderna cu destinatia de aeroport.....Faceti si o legatura cu orasul prin tren sau metrou aerian.
11
0
cat timp va fii acest pork p s d , care cere spaga la companiile aviatice k sa vina la noi, si ya salarii date de stat fabuloase lui si la tot personalul , de geaba , vom zbura la mangalia si tomis 3 , trebuie pus 1 manager ,interesat de management si sa nu sea spaga la paertide ptr funcia lui, in rest se toaca banii de la stat ,fara numar, scar belor, javrelor , rusine ptr acest oras, si mai zic k si na to ar fii o ..proble ma,,hmm
12
1
Doamne ajuta că hipochimenul asta nu are voie sa procreeze. Sunt puțini cei care au aflat gradul lui de retard.
11
0
Aici numai Barcaru lucrează și o foate pe Nusa.
12
0
Sa imi sgeti pla
0
4
Cu porcul asta nu va fi nici in viitor la kogalniceanu. Aeroportul este administrat de cei de la Otopeni iar sarpele asta o**z e omul lor. Treaba lui este tocmai sa aibabgrija ca milioane de pasageri din " bazin" sa continue sa mearga la bukalesti. Sunt 4 firme dr autobixr cu curse 24 din 24 in fiecare ora care cara 4 ore pe drum oameni in Bucilesti. Avionul de Luton e plin plin ani de zile, iar ala de Istanbul e odata din an în Paște cu niște preturi de ti se face rau.
14
2
Niste pupincuristi ordinari, avari dupa functii ! Si el si nevasta!
10
1
Iarna asta, pasagerii care sosesc la MK stau in vant si frig pe pista in asteptarea verificării pasapoartelor. Duminica trecuta au așteptat 1h30 in frig peste 100 de persoane, Politia de Frontiera la presiunea călătorilor a renunțat la verificarea electronica. Asta pentru ca nu mai exista cladirea aeroportului.
13
0
Un incompetent,Otopeni este la 250 km distanta,plus traficul de pe centura Bucuresti inseamna cel putin 3sau 4 ore de stat in trafic.Asta inseamna sa-ti disimulezi incompetenta in motive puerile asteptam sa -si dea demisia URGENT.
19
1
Marinarii care sunt o gramada trebuie sa plecam din Otopeni sa venim la Otopeni
18
0
Doamne cine conduce acest aeroport! Ajunge sa te uiti la el, i se citește capacitatea intelectuala pe fata lui grohaitoare!
20
1
cea mai urata clădire ever, investiții zero, la Cluj s-a putut face ceva ok, aici nu
14
0
Maimuțoiul ăsta vorbește prostii cât casa poporului de mari! Auzi tu, "este vorba de bazin". Băi imbecilule, ai Tulcea, Constanța, Năvodari, Medgidia, Mangalia, orașe mari, turistice și tot județul! Ai din oră în oră autocare, din cel puțin două firme de transport mari, care fac aeroportul Henri Coandă, și tu spui că nu ai bazin. Pierdem zile întregi pe drumuri ca să luăm un avion! Tu te auzi ce spui?!
28
0

REPLICA

LOTO

6/49
242243261637
5/49
301227152521
joker
18419468